تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگر پیشه: برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی راه سختی پیش رو داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والیبال لیگ برتر کارگر پیشه: برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی راه سختی پیش رو داریم ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: برای رسیدن به دیدارهای نیمه نهایی راه سختی پیش رو داریم چرا که باید از سد تیم مدعی باریج اسانس کاشان عبور کنیم.


یداله کارگر پیشه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان از نظر روحی در شرایط ایده آلی هستند و مصمم به ارائه بهترین بازی برابر باریج اسانس کاشان هستیم.
یداله کارگر پیشه گفت: برای رویارویی با حریف کاشانی تمرینات بسیار خوب و هدفمندی داشته ایم و تمامی بازیکنان یکدل و منسجم فقط برای برد داخل زمین خواهند شد.
اظهار کرد: مصدومیت حادی که از ناحیه کتف راست برای سعید مصطفی وند پیش آمده مهمترین مشکلی است که طی هفته های گذشته با آن مواجه بوده ایم ولی این امر عزم جدی بازیکنان را به هیج وجه تحت تاثیر قرار نمی دهد.
کارگر پیشه گفت: تیم باریج اسانس از وجود چندین بازیکن ملی پوش بهره می برد ولی این امر دلیل بر پیروزی بلامنازع این تیم نیست زیرا بارها گفته ام عناوین و نام بازیکن ها به هیچ وجه تعیین کننده نتیجه بازی نیست و هر تیمی که بتواند از نظر فنی سرآمد بوده و از فرصت ها به خوبی استفاده کند پیروز میدان است.
وی افزود: پیروزی 3 بر صفر دور رفت مقابل تیم کاشان گواه بر این مدعاست که اگر ما یک بار توانسته ایم این تیم را با امتیاز قاطع ببریم باز هم می توانیم این نتیجه را تکرار کنیم.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین دیدار مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور بعدازظهر چهارشنبه هفته جاری به در شهر کاشان به مصاف تیم باریج اسانس این شهر می رود.
7126/583/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن