تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش اول باید سهم پیشکسوتان پرسپولیس را بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال آشتیانی در گفتگو با مهر:
وزارت ورزش اول باید سهم پیشکسوتان پرسپولیس را بدهد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید در صورتی که این باشگاه بخواهد خصوصی‌سازی شود، وزارت ورزش اول باید سهم پیشکسوتانش را بدهد.



ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه پیشکسوتان پرسپولیس که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: علی پروین در این جلسه اعلام کرد اگر قرار است پرسپولیس را خصوصی کنند باید سهم پیشکسوتان و نسل اولی‌های این تیم را هم در نظر بگیرند و سهم آنها را بدهد. به نظرم وزارت ورزش باید اول از همه پیشنهاد خصوصی سازی را به پیشکسوتان بدهد. اگر پیشکسوتان توانستند از عهده این کار بربیایند که هیچ وگرنه اولویت به دیگر گروه‌ها می‌رسد. وی همچنین درباره دیگر تصمیم‌های این جلسه تاکید کرد: نظر من این بود که نباید پرسپولیس را تخریب کرد چون طرفدارانمان را از دست خواهیم داد. تاکید من این بود که انتقادات را برای بعدا بگذاریم. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعضی از پیشکسوتان دیگر به بازیکنان انتقاد داشتند و می‌گفتند آنها پول کافی گرفته‌اند و نباید اعتصاب می‌کردند. من هم از بازیکنان حمایت کردم و گفتم آنها حق دارند. به هر حال آنها اول فصل قرارداد بسته‌اند و پولشان را می‌خواهند. خدایی نکرده ما نباید حسادت کنیم. آشتیانی تاکید کرد: پرسپولیس هنوز امید قهرمانی دارد. من از بازیکنان می‌خواهم این شرایط را فراموش کنند و با تمام وجود در چهار بازی باقیمانده به میدان بروند. من شرایط آنها را درک می‌کنم ولی اگر بتوانند با پرسپولیس به قهرمانی برسند قطعا بعدا به پولشان هم خواهند رسید.


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن