تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803337951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کريميان: از آن دنيا برگشتم و جام را بالا بردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کريميان: از آن دنيا برگشتم و جام را بالا بردم
سالي که گذشت و در آن هستيم براي مهدي کريميان فصل غيرمنتظره و جالبي بود. کريميان که يکي از خوب‌هاي هميشگي اين چند سال ليگ فوتبال ايران است امسال هم در تراکتور توانست به مانند بازي‌هاي خوبيش در سپاهان که منجر به قهرماني شد و فصل قبل تراکتور که به نايب قهرماني رسيد، اين فصل هم با بازي‌هاي خوبش توانست تاثير خودش را در تراکتور بگذارد.

مصاحبه با مهدي کريميان بازيکن بوشهري‌الاصل تراکتور کسي که از کما بيرون آمد و جام را بالاي دستانش برد را بخوانيد.

از بازي فينال در کرمان بگو؟

به هر حال بعد از يک سال سخت با توجه به تمام اتفاقاتي که افتاد و دو نايب قهرماني که داشتيم مردم از ما انتظار جام داشتند و با پشت سر گذاشتن بحران‌هايي که کم هم نبود و روزهاي سختي که داشتيم مي‌دانستيم يک روز شيرين در راه است. بازي با مس هم بازي آساني نبود بخصوص که در خانه‌ حريف و در کرمان بود. اما ما باز هم باتجربه بازي کرديم و در حالي قهرمان شديم که يک گل خورده هم در جام حذفي نداشتيم و اين جام را با کمک خدا به هواداراني که شايد خدا به دل آنها نگاه کرده بود و 1700 کيلومتر به کرمان آمده بودند تقديم مي‌کنيم. قهرماني کمترين چيزي بود که به مردم هديه داديم.

نقش جلالي در اين قهرماني؟

من مي‌خواهم از تمام کساني که براي تيم زحمت کشيدن تشکر کنم. مردم آذربايجان هم آدم‌هاي قدرشناسي هستند. از آقايان جلالي، پورغلامي که زحمت کشيدند و بازيکناني که پايشان را در راه تراکتور از دست دادند مثل ربيع‌خواه، حبيب گرداني، محمد ابراهيمي و ايرانپوريان که در کنار ما نبودند از همه آنها تشکر مي‌کنم و بالاتر از همه از مردمي که ما را هيچ وقت تنها نگذاشتند.

مهدي کريميان و سالي که با تراکتور پشت سر گذاشت؟

همه مي‌دانند چه اتفاقاتي براي من افتاد. من تا آستانه مرگ رفتم و در کما بودم، من قهرماني‌‌هاي زياد داشتم اما اين قهرماني طعم ديگري داشت و زمان گرفتن جام اشک در چشمانم جمع شد چون ياد 5 ماه پيش افتادم که در کما بودم و حالا نگاه مي‌کردم که جام را بالاي سر داشتم و ياد خدا افتادم که مرا از آن دنيا برگرداند و جام را به من هديه داد و خوشحالم که از آن دنيا برگشتم و جام را بالاي سر بردم.

توني اوليويرا؟

ما پارسال هم به خاطر يک امتياز قهرمان نشديم و اگر باتجربه عمل مي‌کرديم مي‌توانستيم قهرمان شويم. در اين چند هفته که توني آمد بيش از آنکه به مسائل تاکتيکي بپردازد روي مسائل روحي بازيکنان کار کرد و ما را آماده کرد تا قهرماني را به دست بياوريم. او در اين موفقيت سهم بسزايي داشت که از او تشکر مي‌کنم.

رابطه خوبت با توني؟

توني فقط مربي من نيست و يکجورهايي مثل بزرگتر کنار من است و من از مشاوره‌‌هاي او استفاده مي‌کنم. توني مربي کوچکي نيست، اين را فراموش نکنيد که او سال‌ها در پرتغال قهرماني‌هاي زيادي را با بنفيکا به دست آورد و در بوردوي فرانسه در لوشامپيونا نتايج خيلي خوبي گرفته است. توني يکي از بهترين مربيان خارجي است که به ايران آمده است. من هم به عنوان يک بازيکن هميشه سعي مي‌کنم وظايفم را انجام بدهم و بيرون از زمين هم به او احترام بگذارم.

ادامه ليگ و تراکتور؟

ما 4بازي داريم و نمي‌خواهم بگويم ليگ براي ما تمام شده ولي ما بازي‌هاي آسيايي را هم در پيش داريم. بازي با نفت را هم اگر آنطور رها کرديم تاواني براي قهرمان شدن در جام حذفي بود. اما هدف ما گرفتن جام و رسيدن به باشگاه‌هاي آسيا بود. ما 25 بازيکن داريم که همگي با تمام تلاششان کار مي‌کنند تا به هدفمان برسيم.

مديريت تشنج‌زا زيني‌زاده؟

با توجه به شرايطي که تيم در آن قرار گرفت اگر وارد بحران‌ها نمي‌شد و آن اختلاف سليقه بين کادرفني و مديريت به وجود نمي‌آمد شايد امسال هم حرف زيادي براي گفتن داشتيم. فراموش نکنيد در مقطعي به صدرجدول هم رسيديم ولي بعضي از حاشيه‌ها تيم را از هدف اصلي‌اش دور کرد. اما بايد بگويم که آقاي پورجمشيديان که هميشه در اين سال‌ها يار و ياور تراکتور بوده و در پشت پرده تمام زحمات به عهده ايشان بوده است با درايت خودش آقاي سردار نظمي که استاد مديريت بحران بود را آورد و با آمدن ايشان ديديد که اتفاقات بهتري افتاد. اما ما قدردان تمام کساني که زحمت کشيدند هستيم.

مهدي کريميان، تيم ملي و جام جهاني؟

من در سال‌هاي اخيرتلاش خودم را انجام داده‌ام. هميشه به نظر سرمربي تيم ملي چه کي‌روش و چه کس ديگري بوده است احترام گذاشتم. اما اگر بيرون گود هم باشم فقط براي تيم ملي کشورم آرزوي موفقيت مي‌کنم و فقط هدفم خوشحالي کشور است حالا چه من باشم و چه نباشم. هيچ چيز به اندازه خوشحالي مردم ارزشمند نيست.

قبول داري مهدي کريميان جاه‌طلب نيست که اگر بود شايد دستاوردهاي بيشتر داشت؟

من قبول دارم و منظور شما را مي‌فهمم اما قبول کنيد که من براي بازي کردن و به دست آورد جام جاه‌طلب بودم و هميشه در تيم‌هايي که بودم فيکس بازي کردم و به موفقيت هم رسيده‌ايم. من 2 سال در سپاهان در تيمي که بازي کردن در آن از تيم ملي هم سخت‌تر بود تقريبا به طور کامل بازي کردم و در هر 2 سال هم به جام رسيدم. در تراکتور هم هميشه در خدمت تيم بودم و الان هم مي‌بينيد که به يک نايب قهرماني و يک جام حذفي رسيده‌ام. البته قبول دارم که برخي مسائل دخيل است که مهدي کريميان از آن برخوردار نيست و اگر دقت کنيد اختلاف بين بازيکنان ليگ شايد بيشتر از 5درصد نباشد اما شرايط هميشه به گونه ديگري رقم مي‌خورد و بازيکناني در پايتخت و در سرخابي بازي مي‌کنند بيشتر در ديد هستند.

چه مسائلي هست که تو از آن برخوردار نيستي؟

شايد الان وقت مناسبي براي پيرامون آن نباشد اما به موقع با هم در اين مورد حرف‌هاي زيادي مي‌زنيم.

حرف آخر؟

خيلي خوشحالم که خوشحالي مردم تبريز را ديدم. اينکه ميليون‌ها ترک زبان و آذربايجان را با کسب جام خوشحال کرديم افتخار بزرگي است و اينکه بعد از 46 سال تاسيس تراکتور اين جام در ويترين تراکتور کم بود و خوشحالم که توانستيم اين جام را به مردم و باشگاه تراکتور هديه کنيم. اين تراکتور پتانسيل بالايي دارد و با وجود اين مردم مسوولين بايد با برنامه‌ريزي چند ساله اين تيم را به هدف‌هايشان برسانند. ثبات مديريت و مربي مي‌تواند تراکتور را به جايگاه واقعي‌اش برساند و باعث شادي مردم بشود. از سازمان ليگ و فدراسيون هم تشکر مي‌کنم که شکيل‌ترين و منظم‌ترين اهداي جام را در اين چند سال برگزار کردند. از آقاي تاج و کساني که زحمت کشيدند و ميزباني خوب مردم کرمان تشکر مي‌کنم.

دوشنبه 1392/11/28 11:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن