تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس گرفتن میزبانی جام جهانی از قطر، گزینه روی میز فیفا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پس گرفتن میزبانی جام جهانی از قطر، گزینه روی میز فیفا تهران-ایرنا-یکی از مقامات ارشد فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گفت و گو با روزنامه ولت ام زونتگ از جدی بودن احتمال پس گرفتن میزبانی جام جهانی 2022 از قطر خبر داد.


به گزارش ساکرنت، این مقام ارشد فیفا که خواسته نامش فاش نشود، گفته است که تکلیف این موضوع در نشست سال جاری کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی مشخص خواهد شد تا میزبان جدید هم فرصت کافی برای آماده سازی خود در اختیار داشته باشد.
قطر در سال 2010 به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد اما از آن زمان تا کنون مخالفت های زیادی با برگزاری این رقابت ها در این کشور شده است.
با وجود اینکه قطری ها در چند روز گذشته با تدوین لایحه منشور کارگری سعی در حمایت از حقوق کارگران مهاجر به این کشور کرده اند اما نشریه آبزرور در سرمقاله روز یکشنبه خود نوشت که تا کنون حداقل 400 کارگر در پروژه های جام جهانی قطر جان خود را از دست داده اند.
موضوع دیگر گرمای زیاد هوا در تابستان های قطر است. فیفا تأکید کرده که هنوز تصمیمی در مورد انتقال زمان برگزاری جام جهانی 2022 به زمستان نگرفته است اگرچه جروم والکه دبیر کل این فدراسیون گفته که مسابقات در تابستان برگزار نمی شود و سپ بلاتر رییس فیفا هم موافق تغییر زمان این رقابت ها است.
روزنامه ولت ام زونتگ همچنین افزوده است که گزارش مربوط به تبانی درجریان رأی گیری برای انتخاب میزبان جام جهانی هم احتمالا در سال جاری منتشر خواهد شد اگرچه قطر هرگونه تخلفی را رد کرده است.
ورزشی(6)**9126**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن