تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818828708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار تیم های فوتبال پاس گیلان و هیات فوتبال فومن مساوی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدار تیم های فوتبال پاس گیلان و هیات فوتبال فومن مساوی شد رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام ˈ گیل ˈ ، دیدار تیم های فوتبال پاس گیلان و هیات فوتبال فومن مساوی شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر یکشنبه در رشت برگزار شد ، دو تیم در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر یک از دو تیم به یک امتیاز این بازی قناعت کنند .
در جریان این دیدار که از هفته هفدهم این رقابت ها برگزار شد ، تیم های فوتبال پاس گیلان و هیات فوتبال فومن یک بازی پایاپای را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی رضایت دادند .
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در خصوص سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها گفت : در جریان هفته هفدهم این رقابت ها ، دیدار تیم های فوتبال شهرداری چوبرتالش با شهرداری رودسر با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت .
ˈ مجتبی پوربخش ˈ افزود : همچنین تیم های فوتبال شهاب درفک رودبار و شهرداری ماسال نیز رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید .
وی اظهار کرد : در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم فوتبال صداقت آستارا موفق شد با نتیبجه دو بر صفر هیات فوتبال آستانه اشرفیه را مغلوب کند و دیدار تیم های فوتبال ایران خودرو شفت و شهرداری چاف چمخاله با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت .
وی ادامه داد : همچنین دیدار تیم های شهرداری کلاچای با سبحان داروی رشت و دیدار تیم های ملوان نوین بندرانزلی با کادوس ماسال به علت آماده نبودن زمین مسابقه انجام نشد .
وی اضافه کرد : در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری رودسر با کسب 38 امتیاز از 17 مسابقه همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیم هیات فوتبال فومن با کسب 34 امتیاز از 16 مسابقه دوم است و تیم صداقت آستارا با کسب 32 امتیاز از 17 مسابقه در مکان سوم قرار دارد .
وی بیان کرد : در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام ˈ گیل ˈ ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند . ک/3
7285/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن