تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812901005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد راجرز از داور ديدار با آرسنال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد راجرز از داور ديدار با آرسنال
سرمربي ليورپول با انتقاد از داور مسابقه اعلام کرد وب يک پنالتي را براي ليورپول نگرفته است.

ليورپول که موفق شده بود در ليگ برتر با نتيجه‌ پنج بر يک آرسنال را شکست دهد در جام حذفي برابر اين تيم با نتيجه‌ دو بر يک شکست خورد تا از اين رقابت‌ها حذف شود.

برندان راجرز، سرمربي موفق ليورپول پس از شکست تيمش برابر آرسنال در جام حذفي به انتقاد از هاوارد وب، داور مسابقه پرداخت و اعلام کرد تيمش با پيروزي در ليگ انتظارات از خود را بالا برد.

راجرز در نشست خبري خود پس از مسابقه گفت: به نظرم در اين ديدار نمايش بسيار خوبي از خودمان نشان داديم. فکر مي‌کنم با توجه به برد خيره کننده‌اي که در ليگ برابر آنها داشتيم انتظارات را از خود بالا برديم. در اين ديدار نيز بيشتر زمان بازي توپ و ميدان را در اختيار داشتيم و در خط حمله موقعيت‌هاي زيادي را براي گلزني خلق کرديم، اما از اين که توانستيم تنها يک بار دروازه‌ آرسنال را باز کنيم ناراحت شدم. فکر مي‌کنم که تيم من شايسته برد در اين ديدار بود، اما نتوانستيم از فرصت‌هايي که خلق کرديم نهايت استفاده را ببريم.

سرمربي اهل ايرلند شمالي آرسنال در ادامه گفت: ما تيمي در حال پيشرفت هستيم و اين فصل توانسته‌ايم پيشرفت قابل ملاحظه‌اي نسبت به قبل داشته باشيم. اميدوارم که اين روند را در ادامه حفظ کنيم. نمي‌توانيم در هر بازي توپ و ميدان را کاملا در اختيار داشته باشيم، اما مي‌توانيم نگرش پيروز شدن را در بازيکنان تقويت کنيم.

سرمربي ليورپول در مورد عملکرد داوري مسابقه، گفت: تمام صحنه‌هاي اين ديدار کاملا واضح و مشخص بود. همه کساني که در ورزشگاه بودند و کساني که اين بازي را مي‌ديدند فهميدند که وب اشتباه‌هاي زيادي را مرتکب شد. او يک پنالتي واضح براي ما نگرفت، در حالي که کاملا مشخص بود روي لوئيس سوآرس خطا رخ داده است. فکر مي‌کنم به خاطر اين که بلافاصله پس از گل آرسنال اين صحنه رخ داد داور مسابقه از اعلام ضربه پنالتي خودداري کرد. تصميم داور را به هيچ وجه متوجه نشدم. فکر مي‌کنم او کاملا حق تيم ما را خورد. ما شايسته حضور در جمع هشت تيم برتر جام حذفي بوديم، اما بايد با اين شکست کنار بياييم و به فکر بازي خودمان در ليگ برتر باشيم تا بتوانيم سهميه ليگ قهرمانان اروپا را حفظ کنيم.

ليورپول که در رده چهارم جدول ليگ برتر انگليس قرار دارد در هفته‌ بيست و هفتم اين رقابت‌ها بايد در خانه از تيم سوانسي پذيرايي کند.

دوشنبه 1392/11/28 08:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن