تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کونته: صحبت هاي کاپلو نامحترمانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کونته: صحبت هاي کاپلو نامحترمانه بود
آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس،صحبت هاي اخير فابيو کاپلو در مورد تيمش را نامحترمانه توصيف کرد.

 کاپلو به تازگي گفته بود که يوونتوس ديگر رقيب سرسختي در سري آ ندارد و به همين قهرماني در اين رقابت ها چندان دشوار نيست. او دليل عدم نتيجه گيري يووه در چمپيونزليگ را نيز عدم وجود يک رقيب قدرتمند در رقابت هاي داخلي دانسته بود.

اما کونته معتقد است کاپلو با اين صحبت ها، ارزش دستاوردهاي تيم او را پايين آورده است.

به گزارش گل، او که بعد از پيروزي 3-1 مقابل کيه وو با خبرنگاران صحبت مي کرد، گفت:" کسي که چنين نظري دارد، من را آزار مي‌دهد و او نسبت به رکوردشکني هاي تيمم نامحترمانه برخورد کرده است.

يوونتوس کاپلو دو اسکودتو فتح کرد که از يوونتوس پس گرفتند. من هيچ سبک فوتبالي از دوران او به ياد نمي‌آورم، يوونتوس ليپي و تراپاتوني را به خوبي به ياد دارم، آن دو دوران فوق العاده بود، اما دوران حضور کاپلو در يووه تنها به خاطر کالچوپولي در اذهان باقي مانده است.

يوونتوس کنوني من در تمامي سطوح برتر از يوونتوس نخستين فصل من است. ما اولين تيمي شديم که ميلان را با زلاتان ابراهيموويچ از فتح اسکودتو باز داشتيم. اين سومين فصل حضور من در اينجاست و فکر مي‌کنم، در تمامي جوانب تاکتيکي، فيزيکي و رواني ما از احترام همگان برخوردايم. فکر نمي‌کنم لازم باشد که پاسخ کاپلو را بدهم. به هر حال ما نبايد مقابل ورونا به تساوي مي‌رسيديم و اجازه ميداديم کسي در مورد ما چنين اظهار نظري کند."

کنته در مورد اعتراض هواداران نسبت به جووينکو نيز گفت: "به نظرم اين مسئله که نسبت به جووينکو اتخاذ شد، ناعادلانه باشد. به هرحال نميخواهم در اين خصوص صحبت کنم و هرکسي ظرفيت خاص خود را دارد."

يکشنبه 1392/11/27 22:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن