تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه خبر آسیا: سخنان روحانی در سه دهه اخیر بی سابقه بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
شبکه خبر آسیا: سخنان روحانی در سه دهه اخیر بی سابقه بود

شبکه خبر آسیا: سخنان روحانی در سه دهه اخیر بی سابقه بود
سخنرانی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران در داووس سوییس در رسانه های جنوب شرق آسیا بازتاب گسترده ای داشت و برخی از این رسانه ها این سخنان را در سه دهه اخیر بی سابقه خواندند.
به گزارش نامه نیوز، برخی از شبکه های خبری منطقه جنوب شرق آسیا از جمله شبکه خبر آسیا سخنان رییس جمهوری ایران در سوییس را در سه دهه اخیر بی سابقه توصیف کرد و با انتشار عکسی از حسن روحانی نوشت که انتخابات بهترین راه پایان دادن به جنگ شهری سوریه است.

این شبکه خبری نوشت: روحانی به قدرت های غربی هشدار داد که آنها نمی توانند یک راه حل سیاسی به همسایه و متحد تهران تحمیل کنند.

شبکه خبر آسیا در ادامه به نقل از رییس جمهوری ایران نوشت که انتخابات آزاد و منصف در سوریه بهترین راه حل است و گروه های خارجی نباید به جای مردم سوریه تصمیم گیری کنند.

خبرگزاری رسمی فیلیپین (پنا) نیز نوشت: حسن روحانی بر وجود بستر مناسب برای سرمایه گذاری در همه بخش های اقتصادی ایران تاکید کرد.

این خبرگزاری به نقل از روحانی نوشت: که داووس فرصت مناسبی برای جهان است که با فرصت های اقتصادی در ایران آشنا شود.

روزنامه ˈاستارˈ مالزی با تحت پوشش قرار دادن سخنان حسن روحانی در نشست اقتصادی داووس نوشت: ایران با آمریکا به عنوان بخشی از یک تعامل سازنده مذاکره و از شرکت های اروپایی برای استفاده از فرصت ها و همچنین عادی سازی روابط دعوت می کند.

روزنامه سنگاپوری ˈاستریت تایمزˈ نیز با پرداختن به سخنان حسن روحانی نوشت: ایران مدل سرمایه گذاری جذاب و جدیدی برای بازگشت شرکت های غربی دارد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری غیرمتعهدها (نم) نیز که مقر آن در کوالالامپور مالزی قرار دارد به نقل از رییس جمهوری ایران نوشت: واشنگتن حرف های خود را با عمل کردن اثبات کند.

نم همچنین نوشت که حسن روحانی از تعهد خود برای دستیابی به توافق نهایی خبر داد و گفت که مانعی در مسیر تحقق چنین توافقی وجود ندارد.



1392/11/4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن