تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور سیاسی اسد: آماده گفت و گو با مخالفان هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مشاور سیاسی اسد: آماده گفت و گو با مخالفان هستیم

مشاور سیاسی اسد: آماده گفت و گو با مخالفان هستیم
مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد رییس جمهورس سوریه تاکید کرد: هیات مذاکره کننده دولت سوریه در ژنو آماده است تا به ریاست ولید معلم وزیرخارجه پای میز مذاکرات سوری - سوری با مخالفان بنشیند.
به گزارش نامه نیوز، بثینه شعبان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد : ما برای گفت و گو آماده ایم و منتظر هستیم تا ببینیم نتایج گفت و گوی دو جانبه اخضر ابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با مخالفان که قرار است عصر امروز به وقت ژنو برگزار شود ، چه خواهد بود.

مشاور سیاسی و رسانه ای اسد در پاسخ به این سوال که آیا نظر گروه مخالف مبنی بر اینکه حاضر به مذاکره خواهند شد یا نه ، به شما اعلام شده است ؟ گفت: مخالفان سوریه تصمیم و نظر مستقلی از خود ندارند و نظراتی که اعلام می کنند مطالبی است که از سوی دولت های حامی تروریست ها و حمایت کنندگان از کشتار مردم بی گناه سوریه به آنها دیکته می شود.

همچنین دقایقی پیش عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز در جمع خبرنگاران اعلام کرد که هیات مذاکره کننده دولت سوریه مشکلی برای انجام مذاکرات سوری - سوری با مخالفان ندارد و برای این کار آماده است.

دقایقی پیش هیات مذاکره کننده دولت سوریه متشکل از ولید معلم وزیر خارجه ، عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی و بثینه شعبان مشاور سیاسی رسانه ای بشار اسد دیدار دو جانبه خود را با اخضر ابراهیم آغاز کردند.

اخضر ابراهیمی قرار است ساعت 16 امروز به وقت محلی با گروه مخالف سوریه به طور جداگانه دیدار کند و سپس با حضور در یک نشست خبری آخرین نتایج تحولات امروز کنفرانس ژنو 2 را از جمله اینکه آیا مذاکرات مسقتیم سوری - سوری در ادامه این کنفرانس برگزار خواهد شد یا نه ، به خبرنگاران اعلام خواهد کرد.




1392/11/4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن