تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802975984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود یاوری: اگر در ذوب آهن می ماندم، جایگاه این تیم قعر جدول نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محمود یاوری: اگر در ذوب آهن می ماندم، جایگاه این تیم قعر جدول نبود اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اگر مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان اجازه داده بودند، فعالیتم با تیم فوتبال این باشگاه ادامه یابد، اکنون جایگاه ذوب آهن در قعر جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران نبود.


به گزارش ایرنا، «محمود یاوری» عصر امروز (یکشنبه) پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای فصل، مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان تشخیص دادند من به عنوان سرمربی در این تیم نباشم.
وی افزود: پس از آنکه مسوولان باشگاه ذوب آهن از من اعلام بی نیازی کردند، رفتم اما کارهای من خریدار دارد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: بی تیم نمی مانم اما دوست داشتم بمانم و جایگاه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را در لیگ برتر ایران ارتقاء دهم.
وی در باره احساس خود از پیروزی تیم فجر شهید سپاسی شیراز و ارتقای یک پله ای این تیم در لیگ برتر گفت: مربی ای نیستم که با یک غوره سردی ام و با یک مویز گرمی ام شود، بنابر این اگر اکنون به خاطر برد فجر شهید سپاسی شیراز خوشحالم، به همین مقدار برای شکست ذوب آهن اصفهان ناراحتم زیرا قداست فوتبال اصفهان بالاتر از این حرفهاست.
یاوری در باره دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان افزود: از ابتدا می دانستیم هدف بازیکنان ذوب آهن ارسال توپ های بلند است و این مساله از ابتدای بازی مشخص بود.
وی افزود: ما نیز به خوبی توانستیم این توپ ها را دفع کرده و از ضد حملات خود روی دروازه ذوب آهن استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: استفاده از ضد حملات، ضد فوتبال نیست و ما در این دیدار سعی کردیم با استفاده از ضد حملات، اتفاقات بازی را به نفع خود تغییر دهیم.
وی در ادامه از تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان تیم پرمهره یاد کرد و افزود: قعر جدول، جایگاه این تیم پرمهره نیست و من هم به اندازه خودم از جایگاه ذوب آهن ناراحتم.
یاوری از دیدار با ذوب آهن اصفهان به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد و گفت: به هر حال زندگی ادامه دارد اما ممکن بود شکست تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این دیدار، اعتبار چند ساله من را از بین ببرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خود را استاد حفظ تیم ها در لیگ برتر می داند، اظهار کرد: کلمه استاد را به من نگویید، من همیشه یک شاگرد هستم اما این را می دانم که با جوانمردی می توان به هدف رسید.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در باره درگیری آخر بازی بین عشوری بازیکن تیم ذوب آهن و مالکی بازیکن تیم فجر شهید سپاسی نیز گفت: عشوری و مالکی هر دو جوان هستند و برخورد من با آنها محبت آمیز بود زیرا نمی خواستم درگیری بین این دو ادامه پیدا کند.
وی در باره همزمان نشدن بازی تیم های مس کرمان با سپاهان اصفهان و راه آهن سورینت تهران با تراکتورسازی تبریز با این دیدار گفت: گله ای که از سازمان لیگ در این باره دارم این است که اگر جام حذفی دیرتر برگزار می شد اتفاقی نمی افتاد زیرا اکنون تراکتورسازی تبریز سهمیه گرفته است و شاید انگیزه ای برای لیگ برتر نداشته باشد لذا این موضوع می تواند در نتایج دیدارهای یاد شده که برای ما هم مهم است، تاثیرگذار باشد.
یاوری در باره مشکلات ذوب آهن اظهار کرد: من اصفهانی هستم و در تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان مربیگری کرده ام و خاک و فرهنگ اصفهان را می شناسم.
وی افزود: با ذوب آهن در ایران سوم شدم و نسبت به من بد رفتاری کردند اما آنها را نه تنها نفرین نکردم بلکه دعا نیز کردم اما در سینه حرف های زیادی دارم که به زبان نمی آورم.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز عصر امروز (یکشنبه) در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری رسید.
پ/7132
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن