تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802955942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاق سوخت به کشورهای همسایه حرام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان حجت الاسلام ابراهیمی پور:
قاچاق سوخت به کشورهای همسایه حرام است
آبادان – خبرگزاری مهر: امام جمعه آبادان گفت: قاچاق سوخت به کشورهای همسایه حرام است به همین دلیل صیادان مراقب این مسئله باشند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر یکشنبه در نخستین همایش بزرگ صیادان و لنجداران آبادانی ایثارگر در طول هشت سال دفاع مقدس در محل سینما نفت آبادان افزود: تدبیر سپاه در برگزاری چنین همایشی ستودنی است و باید این حرکت به گوش همگان برسد.

وی اظهار کرد: صیادان و لنج‌داران در هشت سال دفاع مقدس تکلیفشان را به خوبی ادا کردند و علاوه بر تامین رزق و روزی خود جهت رونق اقتصادی کشور و استان نیز کوشیده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و به ویژه در جریان شکست حصر آبادان صیادان و لنج‌داران وظیفه خود جهت رساندن مهمات به رزمندگان را به نحو مطلوبی به انجام رساندند و امروز نیز به فراخور مسئولیتمان شرعا مسئول هستید تا علاوه بر تامین نیازهای خود نیازهای شهرستان، استان و کشور را نیز تامین کنید.

امام جمعه آبادان یادآور شد: دیروز اگر در هشت سال دفاع مقدس جهاد می کردید امروز با بردن لقمه حلال بر سر سفره هایتان جهاد می کنید، امروز صیادان و لنجداران باید بازار اقتصادی آبادان را رونق بدهند و بی تفاوت نباشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: باید با آگاهی  و بصیرت به کشور خدمت کنید و جلو برخی از سوء استفاده ها را بگیرید، آن کسی که سوخت کشور را به عنوان صید و صیادی بگیرد و به سایر کشورها بفروشد این ظلم به کشور است، این لقمه حرام است و باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشد.

وی افزود: لنجداران و صیادان باید در مقابل دیگران و سرمایه ملی حساس بوده و احساس مسئولیت کنند. باید بازار آبادان از انواع ماهی و میگویی که می گیرد رونق بگیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار کرد: دولت و دولتمردان و نظام باید زمینه فعالیت و خدمت را برای این قشر زحمتکش مهیا کند و شما هم باید دست به دست هم داده و در این عرصه فعالیت کنید.

وی تصریح کرد: دیروز رزمندگان به فرمان امام جانشان را در راه دفاع از ارزشها، نظام و میهن نثار کردند و امروز که دوران سختی وتحریم و توطئه از سوی دشمن است وظیفه ما سنگین تر خواهد بود.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه تکلیف امروز ما در قالب اقتصاد مقاومتی نمود پیدا می کند، یادآور شد: این بدان معناست که هر کسی باید وظیفه اش را بداند و آن را بحو مطلوبی به انجام برساند، مردم و مسئولان باید دست در دست هم داده و در ایجاد امنیت در شهر بکوشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور یادآور شد: نباید قیمت ماهی عرضه شده در بازار آبادان این نعمت الهی که به برکت حضور شما در دریا بر سر سفره های مردم می آید از سایر شهرها گرانتر باشد.

وی با اشاره به نقش جدی و ارزنده صیادان در تامین بخشی از مایحتاج روزانه مردم گفت: باید مراقب بود تا وظیفه ای راکه بر عهده دارید به نحو مطلوبی به انجام برسانید.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: وظیفه امروز شما کمک به اقتصاد منطقه و کشور است که در این راستا باید از توان شماها در این زمینه استفاده کرد.
 


۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن