تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803232335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم مذاکره در مرحله نهایی بهتر از گذشته عمل کند/ دولت از مدار انصاف خارج نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



صفار هرندی در بجنورد:
تیم مذاکره در مرحله نهایی بهتر از گذشته عمل کند/ دولت از مدار انصاف خارج نشود خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که در مذاکرات هسته ای ژنو آنچه که شایسته نظام بود رعایت نشد، اظهار داشت: مذاکره کنندگان ایران می باید موارد مورد غفلت واقع شده در توافقنامه ژنو و یا جاهایی که امکانی از دست ما رفته را در مذاکرات نهایی احیا کنند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در مراسم جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به نتایج و پیامدهای توافقنامه هسته ای ژنو گفت: در مذاکرات هسته ای ژنو خطوط قرمز نظام از سوی تیم هسته ای رعایت شد.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب حامی اصل مذاکره هستند و هیچ گونه مخالفتی با انجام مذاکره در بخش های مختلف ندارند، افزود: در مذاکرات هسته ای ژنو نیز رهبری از تیم مذاکره کننده نظام دفاع کردند و باور ما هم این است که هیچ گونه خیانتی از سوی مذاکره کنندگان صورت نگرفته است.
صفار هرندی اضافه کرد: اما با این وجود به نظر ما در این مذاکرات آن چه که شایسته نظام اسلامی بود رعایت نشد و در مجموع نیز مواردی که در پی توافقنامه ژنو به دست آوردیم در مقایسه با مواردی که از دست دادیم؛ ناچیز هستند.
وزیر ارشاد دولت نهم تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران می بایست در مذاکرات نهایی صبورتر عمل کرده و از حقوق مردم بهتر از گذشته دفاع کند.
وی عنوان کرد: مذاکره کنندگان ایران باید موارد مورد غفلت واقع شده در این توافقنامه و یا جاهایی که امکانی از دست ما رفته را در مذاکرات نهایی احیا کنند.
دولتمردان درباره دولت گذشته منصف باشند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقادهای مدیران دولت تدبیر و امید از دولت های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: برخی از اظهارنظرهایی که در دولت فعلی در مورد دولت گذشته بیان می شود؛ ناسپاسی در حق دولت احمدی نژاد است.
به گفته صفار هرندی برخی مدیران دولت یازدهم به گونه ای سخن می گویند که انگار دولت احمدی نژاد انقلاب را به عقب برده است در حالی که مردم آگاه بوده و فعالیت های چشمگیر دولت های نهم و دهم را در بخش های مختلف می بینند.
وی اضافه کرد: البته دولت های نهم و دهم عاری از نقاط ضعف نبودند اما باید توجه کرد که نقد عملکرد گذشته با تخریب همراه نشود.
ارائه تاریخ جعلی از دوره پهلوی سبب افسوس مردم از گذشته به ظاهر خوب می شود
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرهنگی دانست و اظهار کرد: قدرت فرهنگی تکیه گاه اصلی انقلاب و نظام و مایه پایداری آن در مقابل تهاجم های سخت و نرم دشمنان است.
صفار هرندی اضافه کرد: در ابتدای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی از نظر نظامی و اقتصادی شرایط مساعدی نداشت اما مشروعیت و مقبولیت فرهنگی انقلاب اسلامی سبب شد تا این اقتدار در عرصه های نظامی، اقتصادی و دیگر عرصه ها نیز ایجاد شود.
به گفته وی امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی و اعضای شورای انقلاب هم افرادی سیاسی به معنای مصطلح کنونی نبودند بلکه انسان هایی فرهنگی بودند که انقلاب را نیز بر اساس باورها و ارزش های فرهنگ دینی ملت، رهبری کردند.
صفار هرندی اضافه کرد: به دلیل آن که پیام ها و نشانی انقلاب اسلامی ایران برگرفته از باورها و ارزش های دینی مردم بود برخلاف دیگر انقلاب ها، در انقلاب اسلامی ایران نیازی به تبیین و تشریح اندیشه ها و آرمان های انقلاب نبود بلکه خود مردم این ظرفیت را داشتند.
وی با بیان این که ظرفیت فرهنگی اصلی ترین ظرفیت برای خیزش، حرکت و پایداری و قدرتمداری نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در طول 34 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این ظرفیت فرهنگی نظام بوده که سبب اقتدار ما در عرصه های مختلف شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این ظرفیت فرهنگی مستتر در انقلاب اسلامی ایران بود که سبب مقاومت و پیروزی ملت در جنگ تحمیلی هشت ساله شد و از سربازانی بی تجربه و بدون پیشینه نظامی، فرماندهان و سردارانی اسطوره در عرصه جنگ و دفاع ساخت.
وی عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی نیز این چشمه اقتدار نظام اسلامی را فهمیده و سعی می کنند با اجرای برنامه های مختلف این چشمه از اساس ببندد و یا در آن رخنه کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم گفت: دشمنان نظام می دانند که تا زمانی که فرهنگ اعتقادی، فرهنگ انقلابی و فرهنگ ولایی در بین مردم ایران وجود دارد و این فرهنگ ها در حال جوشش هستند؛ پایانی برای انقلاب اسلامی نیست.
به گفته صفار هرندی در این زمینه دشمنان سعی می کنند با تحریف تاریخ در مورد رژیم پهلوی، فسادها و سیاهی های حکومت ستم شاهی را تطهیر کرده و متأسفانه با این اقدام دشمنان برخی از مردم ناآگاه افسوس دوران به ظاهر خوب و روشن پیش از انقلاب را می خورند.
وی اظهار داشت: این تبلیغات و تحریف های آشکار تاریخی بر روی نسلی که آن دوران سیاه و تاریک را تجربه کرده تأثیر نمی گذارد اما ممکن است نسل های جوان این موارد را باور و پاکی رژیم سابق را قبول کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بنابراین لازم است جوانان امروز تاریخ انقلاب از گذشته تاکنون را بدانند و آگاه باشند که در آن زمان چه بودیم و اکنون چه هستیم و به کدام مرحله از پیشرفت رسیده ایم.
مردم در 22 بهمن اهانت دشمنان را تلافی کردند
محمدحسین صفار هرندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه امسال، اظهار کرد: مردم ایران یک بار دیگر حماقت ها و اهانت های دشمنان را با حضور حماسی خود پاسخ دادند؛ در واقع فریادهای کوبنده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تلافی اهانت سران آمریکا به ملت ایران بود./9314/پ201/ج



۱۳۹۲/۱۱/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن