تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم نیوفول کنتاکت قصرشیرین 11 مدال رنگارنگ از مسابقات بین المللی تهران کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم نیوفول کنتاکت قصرشیرین 11 مدال رنگارنگ از مسابقات بین المللی تهران کسب کرد قصرشیرین - ایرنا - رییس هیات ورزش های رزمی قصرشیرین و مربی تیم نیوفول کنتاکت جوانان این شهرستان گفت: اعضای این تیم در مسابقات بین المللی تهران 11 مدال رنگارنگ کسب کردند.


ˈکیوان همتیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از مسابقات با مجوز رسمی فدراسیون و شورای برون مرزی و با حضور تیم های ژاپن، آلمان، روسیه، تایلند، تاجیکستان، افغانستان، آذربایجان، عراق و ایران در سرسرای کارگران تهران برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم نیوفول کنتاکت جوانان قصرشیرین توانست چهار نشان طلا، چهار نقره و سه برنز کسب کند ضمن اینکه ˈعلی آقاییˈ قهرمان شایسته قصرشیرینی نیز توانست با غلبه بر قهرمان دو دوره جهان عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات را از آن خود کند.
وی اظهار کرد: ˈمیلاد جوادیˈ دیگر ورزشکار قصرشیرینی نیز با غلبه بر قهرمان آسیا در نیمه نهایی، به علت مصدومیت در مسابقه نهایی شکست خورد و به نشان نقره دست یافت و ˈپوریا نجفیˈ نیز قهرمان چهار دوره مسابقات بین المللی در مسابقه فینال به علت شکستگی دست از ادامه مسابقات کنار رفت و به نشان نقره رسید.
همتی گفت: دو نشان دیگر طلا را ˈیاسین مرادیˈ در رده جوانان و ˈپژمان نجفیˈ در رده نوجوانان بدست آوردند ضمن اینکه ˈآرین میرزابیگیˈ نیز در رده نوجوانان صاحب نشان طلا شد.
به گفته وی، ˈهمایون قنبریˈ در رده سنی نونهالان، ˈعارف بالواییˈ در رده سنی نوجوانان صاحب نشان نقره شدند و ˈنوید طهماسبیˈ در رده نوجوانان،ˈسپهر سهرابیˈ در رده نونهالان و ˈعلی محمدیˈ در رده سنی بزرگسالان نیز صاحب نشان برنز این دوره از مسابقات شدند.
همتی همچنین از قهرمانی تیم نیوفول کنتاکت بانوان قصرشیرین در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این مسابقات ˈشبنم ابراهیمیˈ در رده جوانان، ˈزهرا محمدیˈ در رده سنی نونهالان نشان طلا، ˈمعصومه ژاله نیاˈ در رده سنی بزرگسالان و ˈسارینا فتحیˈ در رده سنی نونهالان صاحب مدال نقره و ˈ فروزان کرمیˈ در رده سنی جوانان صاحب نشان برنز شدند.
در پایان این دوره از مسابقات ˈکیوان همتیˈ مربی شایسته قصرشیرینی از سوی سازمان جهانی نیوفول کنتاکت بعنوان مربی تیم ملی عراق انتخاب شد که از ماه آینده کار خود را در این کشور آغاز می کند.ک/3
1234/567/9102
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن