تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اجلاس بین المجالس در جلوگیری از نفوذ رژیم صهیونیستی بر کشورهای مسلمان موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس گروه های دوستی پارلمانی ایران، آلبانی و بوسنی: برگزاری اجلاس بین المجالس در جلوگیری از نفوذ رژیم صهیونیستی بر کشورهای مسلمان موثر است تهران-ایرنا-رییس گروه های دوستی-ایران، آلبانی و بوسنی و هرزگوین گفت: برگزاری اجلاس بین المجالس در جلوگیری از نفوذ رژیم صهیونیستی بر کشورهای مسلمان موثر است.


«محمد حسن آصفری» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: برگزاری این اجلاس در ایجاد وحدت و یکپارچگی، جلوگیری از نفوذ رژیم صهیونیستی و جلوگیری از دست اندازی قدرت ها به منابع و ثروت مسلمانان موثر است.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز بیش از یک و نیم میلیارد نفر از ملت های دنیا را مسلمانان تشکیل می دهند که این جمعیت گسترده و ارزشمند می تواند جایگاه ویژه ای در سطح بین الملل داشته باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه به دلیل اختلافات و پراکندگی بین کشورهای اسلامی، آنان مورد سو استفاده دولت های غربی قرار گرفته اند و امروز شاهدیم که کشورهای مسلمان جایگاه ثابتی در شورای امنیت ندارند.
رییس گروه دوستی - پارلمانی ایران و آلبانی ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی جایگاه ثابتی در شورای امنیت داشته باشند، می توانند از آن جایگاه به عنوان حق وتو استفاده کند، امروز تنها اردن به عنوان عضو غیر دائم اردن در شورای امنیت عضویت دارد که البته عضو غیر دائم بودن در شورای امنیت کابردی ندارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کشورهای اسلامی با هم ارتباط خوبی داشته باشند و در مقابل سلطه جویان بایستند، با وحدت و انسجام وحدت ویژه می توانند در شورای امنیت حضور داشته باشند.
رییس گروه دوستی-پارلمانی ایران و بوسنی هرزگوین تاکید کرد: امروز شاهدیم که گروه های صهیونیستی، تروریست ها را در سودان، مصر، عراق، لیبی و سوریه فعال و آنان را مدیریت می کنند و این به دلیل عدم اتحاد و انسجام مسلمانان است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برگزاری این گونه اجلاس ها می تواند در افزایش اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در مقابل قدرت های زورگو تاثیرگذار باشد.
نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با حضور روسای مجالس کشورهای عضو روزهای 29 و 30 بهمن در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.
سیام**9121**1535
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن