تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820113649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجفي: رعايت حجاب ضربه اي بهم نزده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نجفي: رعايت حجاب ضربه اي بهم نزده است
رعايت حجاب ضربه اي بهم نزده است ، من ايران را دوست دارم و چون از ايران شرکت مي کنم بايد حجابم را رعايت کنم که براي شرکت در مسابقات حجابم مانع پيروزي و پيشرفتم نبوده است.

صبا نجفي صدرنشين رنکينگ فدراسيون تنيس آسيا در رده سني زير 14 سال در گفتگو با رسانه الکترونيکي تابش کوثر گفت : نه سال است که تنيس را شروع کرده ام و روزي حدود چهار الي پنج ساعت تمرين مي کنم.

قهرمان مسابقات تنيس گروه 2 آسيا بيان کرد : در سال گذشته 4 تا مقام اول در مسابقات قطر و 4 تا مقام اول در مسابقات لبنان کسب کردم ، دو سال پيش سه تا مقام اول در مسابقات قطر و يک مقام اول و يک مقام دوم در مسابقات مالزي کسب کردم.

وي افزود : از مردم کشورمان مي خواهيم که به غير از فوتبال به رشته هاي ديگر هم اهميت بدهند تا در رشته هاي ديگر هم پيشرفت باشد ، ايراني ها استعداد خاصي دارند و واقعا در خارج از کشور کم پيدا مي شوند که استعداد ايراني ها را داشته باشند

نجفي با بيان اينکه تا رعايت حجاب ضربه اي بهم نزده است ، گفت: من ايران را دوست دارم و چون از ايران شرکت مي کنم بايد حجابم را رعايت کنم که حجابم براي شرکت در مسابقات مانع پيروزي و پيشرفتم نبوده است .

صدرنشين رنکينگ فدراسيون تنيس آسيا در رده سني زير 14 سال بيان کرد : در هر رشته اي به پسران بيشتر از دختران اهميت مي دهند و براي پسران مسابقات زيادي برگزار مي گردد که از مسئولان مي خواهيم براي دختران هم مسابقات بيشتري برگزار کنند که بهتر است مسابقات براي آي تي اف باشد چون اين مسابقات جهاني است و به ما کمک بيشتري مي کند.

وي با بيان اينکه از آقاي مهندس شايسته رئيس فدراسيون تنيس که خيلي براي ما زحمت کشيدند و همه کارها را انجام دادند تشکر مي کنم ،تشريح کرد : از ايشان مي خواهيم که در داخل کشورمسابقات آي تي اف بيشتري بر گزار کنند، زيرا هزينه ها در خارج از کشور خيلي زياد است و اگر در کشور خودمان باشد شايد هزينه هايش کمتر باشد.

وي با پاسخ منفي به اين پرسش که آيا از مزاياي حقوق و بيمه هم برخوردار هستيد ؟ گفت : وقتي که در مسابقات به صورت تيم ملي اعزام مي شويم تمام هزينه ها را فدراسيون پرداخت مي کند ولي زماني که خودمان براي شرکت در مسابقات مي رويم تمام هزينه سفر بر عهده پدر و مادرم است که من دوست دارم يک اسپانسر داشته باشم تا کمتر پدر و مادرم را تحت فشار قرار دهم .

نجفي با بيان اينکه ما خيلي دوست داريم که بعد از کسب مدال و بازگشت به کشور از سوي فدراسيون به صورت استقبال در فرودگاه يا حداقل به صورت تلفني به ما تبريک بگويند ، اظهار کرد : اگر اين کار را کنند واقعا در روحيه ما خيلي بيشتر تاثير مي گذارد که متاسفانه تاکنون چنين اقدامي صورت نگرفته مگر اينکه به صورت تيم ملي به مسابقات برويم که حتما فدراسيون براي استقبال مي آيد.

صدرنشين رنکينگ فدراسيون تنيس آسيا در رده سني زير 14 رمز موفقيت خود را خدا ، پدر و مادر و مربي اش دانست و گفت : از خدا خيلي تشکر مي کنم ، و از پدر و مادرم که جايگاه خودشان را دارند و خانم مدرس زاده و از جناب آقايان مهندس شايسته ، صافي ، مهري و آقايي و همه کساني که به من کمک کردند ، تشکر مي کنم.

در پايان صبا نجفي با بيان اينکه الگوي ورزشي ام شاراپووا است ، افزود : اخيرا در مصاحبه با يک خبرگزاري کشور از قول من نوشتند : "شاراپوواي" ايران که هستم ، من نگفتم که شاراپواي ايران هستم بلکه گفتم که مي خواهم جاي شاراپووا را بگيرم و اين مسئله براي من خيلي سخت است .

يکشنبه 1392/11/27 11:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن