تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس منهاج القرآن پاکستان: محور وحدت جهان اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس منهاج القرآن پاکستان: محور وحدت جهان اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) است قم- ایرنا- رییس جریان اسلامی منهاج القرآن پاکستان، تحقق وحدت جهان اسلام را حول محور قرآن و اهل بیت(ع) دانست.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه،ˈمحمدطاهر القادریˈ شنبه شب در دیدار با آیت الله ˈمصباح یزدیˈ از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: گروه های تکفیری در پاکستان حضوری گسترده دارند و جریان منهاج القرآن، نقش مهمی در مبارزه با آنها ایفا کرده است.
وی افزود: تکفیری ها در اکثر بلاد اسلامی حضور دارند و کار آنها تفرقه است و ملت های اسلامی را در هر کشوری که باشند از یکدیگر جدا می کنند.
این عالم سنی عنوان کرد: این گروه پس از دورانی که امام علی(ع) در ابتدا با قدرت علم، بیان و قرآن و در نهایت با شمشیر با آنان جنگید در دوره‎های مختلف و در این دوره در قالب وهابیت و تکفیر ظهور کرده‎اند.
رییس جریان اسلامی منهاج القرآن پاکستان افزود: انقلاب اسلامی ثمرات بسیار ارزشمندی برای جهان اسلام داشت که یکی از آنها پرهیز از الگوشدن گروه های تندرو بود و امام راحل نیز همیشه نگاهی معتدل و پیشرو در همه حرکات اسلامی ضد استعماری بر عهده داشتند.
وی گفت: گروه منهاج القرآن یک جریان کاملا فرهنگی و اجتماعی و در جایگاه خود، سیاسی است که دارای هزاران طلبه در پاکستان و نزدیک به 80 کشور جهان است.
القادری گفت: تمسک به اهل بیت(ع) و قرآن راه نجاتی است که پیامبر اسلام(ص) به مسلمانان آموختند و بطور قطع اگر تمسک و توسل به قرآن و اهل بیت(ع) همیشه با مسلمانان باشد، هیچگاه قربانی دست توطئه چینان نخواهند شد.
وی گفت: مباحث بسیار زیادی در کتب اهل سنت در باره فضایل و ویژگی های خاص اهل بیت(ع) در اسلام بیان شده است که این مباحث باید به شکل شفاف برای همه مسلمانان تبیین شود.ک/1
/8138/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن