تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819271326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالحی: 1+5 از فرصت تعامل با ایران استفاده کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: صالحی: 1+5 از فرصت تعامل با ایران استفاده کند
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت : امیدواریم کشورهای ۱+۵ پیام ملت را دریافت کرده باشند و از فرصت تعامل با ایران استفاده کنند.
آفتاب: علی اکبر صالحی در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور تعدادی از روسای نمایندگی های سیاسی و خبری مقیم تهران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، افزود: ما ملتی هستیم که در 35 سال گذشته با تنگناها ومشکلاتی روبرو بودیم اما باوجود همه این مشکلات توانستیم بر سختی ها فائق بیاییم .

وی گفت: امروز در فرایند مذاکره با 5 کشور عضو شورای امنیت هستیم که این موضوع نتیجه مقاومت 35 سال گذشته است .

صالحی افزود : شما می توانید کشورهای منطقه را مشاهده کنید، جنگی را بر ما تحمیل کردند، حال ببینید سایر کشورها در چه وضعی هستند و ما در چه وضعیتی ؟

وی گفت : ناظران بی طرف بیان می کنند که ایران جزء‌ معدود کشورهایی است که دارای بالاترین دستاوردهای علمی است و همچنین در این موضوع در میان کشورهای مسلمان دستاوردهای منحصر به فردی دارد و هیچ کدام از آنها نتوانسته اند دراین باره با ایران برابری کنند.

صالحی افزود: ایران نوع جدیدی از حکمرانی را ارائه و قابلیت های اجرایی آن را نیز ثابت کرده است، حکمرانی که هم به امور دنیوی و همچنین به امور معنوی می پردازد .

وی گفت : ملت ما در چند سال گذشته حماسه های بزرگی را به نمایش گذاشته است که آخرین آنها انتخابات ریاست جمهوری در خرداد امسال بود.

صالحی افزود : به رغم تنگناهای اقتصادی شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بودیم و با روی کار آمدن دولت جدید چشم انداز جدیدی در روابط بین الملل داریم و ایران دیپلماسی گسترده ای را شروع کرده است.

وی گفت : امیدواریم کشورهای 1+5 پیام ملت را دریافت کرده باشند و از این فرصت برای تعامل با ایران استفاده کنند.

صالحی گفت : آنچه که ما انتظار داریم و توصیه می کنیم این است که حق ایران به رسمیت شناخته شود، با ایران برای تسکین شرایط بد اقتصادی جهان همکاری کنید و همچنین با ایران تعامل و در این باره ان پی تی را تقویت کنید .

وی افزود : اگر موضوع هسته ای حل و فصل شود قطعا ان پی تی تقویت می‌شود و این به نفع ما ، آنها و جامعه بین‌المللی خواهد بود .

به گزارش واحد مرکزی خبر، صالحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : ما با انقلاب اسلامی به دنبال آزادی و اصول اخلاقی بودیم و نمی خواستیم در مدار سیاسی ابرقدرتها باشیم.

وی گفت : با این انقلاب ما می توانیم ادعا کنیم که رنسانس ایجاد و به اصول اخلاقی کمک کردیم.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: ملت ما به گذشته خودش مفتخر است ودر مقاطع مختلف نیز ظرفیت های خودش را به دنیا و بشریت نشان داده است .




تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن