تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803037068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لک: امیدوارم فوتسال پاک، قهرمان را مشخص کند/برخی اتفاقات غیرفنی ما را از صدر جدول دور کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لک: امیدوارم فوتسال پاک، قهرمان را مشخص کند/برخی اتفاقات غیرفنی ما را از صدر جدول دور کرد
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امیدوارم قهرمان لیگ برتر تنها بر پایه عملکرد فنی تیم‌ها برگزیده شود تا در پایان در حسرت لیگی پاک نباشیم.
 رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابتی‌ ایده‌آل و حرفه‌ای درمصاف با فرش‌آرا انجام دادیم که جنبه‌های مثبت بسیاری ازنظر کار تاکتیکی، ایجاد موقعیت گلزنی و همچنین نمایش رقابتی تماشاگر پسند به همراه داشت، با آنالیز دقیق رقابت‌های فرش‌آرا تلاشمان برای کنترل فضاها و همچنین ایجاد خلا برای عدم برقرارای ارتباط خطوط یک و دو حمله بالا بردیم تا این تیم آسیب پذیر شود، البته تحت کنترل گرفتن بازیکنان تاثیرگذار رقیب مانند بهادری شوت زدن و لطیفی بازی ساز دیگر فاکتور مثبت در دستمان بود که به بهترین نحو از آن استفاده کردیم.

 در تمام مدت رقابت به جز زمانی که اسماعیل‌پور و کشاورز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، عملکرد مطلوبی داشته و بازی را در دست گرفتیم، در دست گرفتن کنترل بازی و انتقال بازی از خط دفاع به حمله در درجه اول باعث حفظ نتیجه و پس از آن به گلزنی و کسب امتیاز کامل بازی در جریان رقابتی‌ پرفشار انجامید.
 
وی افزود: فرش‌آرا رقابتی بسیار خوبی ارائه کرد، هماهنگی و قدرت کنترل پاس آنها که به سبب حضور چند ساله بازیکنان کنار هم به وجود آمده باعث شده این تیم در شهر خود برای هر تیمی خطرناک جلوه کند، البته اتفاقات نیم فصل نخست و مصاحبه‌های مسئولان این تیم به جذابیت رقابت افزود که در نهایت به برتری گیتی‌پسند انجامید.

 تمرکز کامل بر نقاط قوت و ضعف رقیب و آگاهی نسبت به این موضوع که فرش‌آرا از تیم مقابل خود تاثیر می‌گیرد، برای فرار از فشارهای حریف تاکتیک طراحی کردیم که مهاجمان سریع‌مان در پشت دیوار دفاعی فرش‌آرا صاحب موقعیت شوند که دو گل آخر به وسیله اسماعیل پور و جاوید با همین تفکرات به ثمررسید تا از بهترین فرصت خود در زمانی که دبیری در ساری متحمل شکست شد استفاده کرده و فاصله خود با صدر جدول را به سه امتیاز برسانیم.
 
لک در ادامه بیان داشت: پس از رقابتی‌ که با قضاوت بحث بر انگیز داوران در تبریز دبیری واگذار کردیم در فاصله 9 امتیازی را  از صدر جدول قرار گرفتیم، گیتی‌پسند برای قهرمانی بسته شده و به همین دلیل افزایش فاصله با صدر جدول به طور مستقیم با مسائل روحی و روانی بازیکنان در ارتباط است، اما وقوع اتفاقاتی که جدا از مسائل فنی ما را از صدر دور کرد مزید برعلت شد و در موقعیتی نه چندان مطلوب قرار بگیریم. اصرار بر این که تقدیر را در دست خودمان گرفته و دور از تمام حواشی تا کامیابی بهترین رقابت‌ها را ارائه دهیم فاصله 9 امتیازی را روز گذشته به 3 امیتاز رساند تا قهرمانی دور از دسترس نباشد.

 عملکرد ضعیف و شکست دبیری در این هفته‌ها انگیزه بازیکنانم را بیشتر کرد البته تجربه آن‌ها در بالا بلندی‌هایی که در سال‌های ورزش حرفه‌ای خود شاهد آن بوده‌اند نیز فاکتور بسیار مهمی در بازگشت گیتی پسند به کورس قهرمانی بود امیدوارم روندی که تیم در 4 هفته گذشته در پیش گرفته تا پایان فصل و رسیدن به مقام قهرمانی که معتقدم حق گیتی‌پسند امسال است برسیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص امکان قهرمانی تیمش گفت: همان‌طور که گفتم قهرمانی از گیتی پسند دور نیست، البته موضوعات مهمی در بحث قهرمانی لیگ برتر موثر است که عملکرد توانایی اولین مورد آن است.
از سوی دیگر شیطنت های افرادی که همیشه در فوتسال حضور داشته‌اند باعث ایجاد حواشی و افزایش انگیزه‌ی دیگر رقبا برابر تیم گیتی پسند می‌شود، اما در مهمترین مورد آرزو می‌کنم همان‌طور که برابر گیتی پسند با تمام قدرت رقابت می‌کنند در مصاف با دیگر رقبا نیز عملکرد محکم وبه حقی داشته باشند تا بدون شائبه تیمی که تنها از نظر فنی برتری داشته قهرمان شود.

 گیتی پسند امسال لیگ برتر تیمی سالم وبا اخلاق است که تنها با مانور بر مسائل فنی جایگاه دوم را از آن خود کرده است، امیدوارم در پایان فصل، این تیم سزاوار در جایگاه نخست بایستد تا افسوس لیگی پاک را نخوریم.




تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن