تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فدراسیون کشتی ترکیه: کشتی گیران ایرانی گرمی بخش مسابقات جام یاشار دوغو هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاصی؛ رییس فدراسیون کشتی ترکیه: کشتی گیران ایرانی گرمی بخش مسابقات جام یاشار دوغو هستند آنکارا - ایرنا - «حمزه یرلی کایا» رییس فدراسیون کشتی ترکیه با ابراز خرسندی از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقه های بین المللی کشتی آزاد جام ˈیاشار دوغوˈ در ترکیه گفت: حضور کشتی گیران ایران، گرمی بخش این رقابت ها شده است.


«حمزه یرلی کایا» روز شنبه همزمان با آغاز مسابقه های بین المللی کشتی آزاد جام ˈیاشار دوغوˈ در شهر استانبول ترکیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت: ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند که همکاری های گسترده ای با یکدیگر دارند.
وی افزود: فدراسیون کشتی ترکیه در تمامی مسابقاتی که در این کشور برگزار می شود، از کشتی گیران ایران دعوت به عمل می آورد و متقابلا نیز فدراسیون کشتی ایران از کشتی گیران ترکیه برای شرکت در مسابقه های بین المللی این کشور دعوت می کند.
رییس فدراسیون کشتی ترکیه افزود: فدراسیون های کشتی ایران و ترکیه همیشه به یکدیگر کمک کرده اند چرا که این دو کشور، صاحب کشتی بوده و از قدرت های قدیمی کشتی دنیا به حساب می آیند و در همسایگی یکدیگر نیز قرار دارند.
یرلی کایا در ادامه گفت: فدراسیون کشتی ترکیه، خواستار توسعه هر چه بیشتر روابط خود با فدراسیون کشتی ایران در بخش های مختلف است.
وی تصریح کرد: مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو با استقبال کشورهای مختلف از جمله ایران در سطح بسیار خوبی در حال انجام است.
حمزه یرلی کایا پیش از این عنوان کرده بود که چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «یاشار دوغو» در حالی با شرکت 20 تیم از روز شنبه در شهر استانبول برگزار می شود که در سال های نخستین این مسابقات، فقط هفت تا هشت تیم در این پیکارها شرکت می کردند.
وی افزود: ما تلاش داریم در سال های آینده این مسابقات بین المللی را با شرکت کشتی گیران 30 تا 35 کشور جهان برگزار کنیم.
رییس فدراسیون کشتی ترکیه با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی کشتی آزاد این کشور افزود: اعضای تیم ملی کشتی آزاد ترکیه را کشتی گیران جوان تشکیل می دهند و ما با این کشتی گیران جوان در مسابقه های کشتی قهرمانی سال 2014 بزرگسالان اروپا و جهان شرکت خواهیم کرد.
یرلی کایا در ادامه گفت: هدف از جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی کشتی آزاد ترکیه، حضور قدرتمند در رقابت های کشتی بازی های المپیک 2016 و 2020 است.
وی گفت: ما در این اندیشه هستیم که کشتی ترکیه را به روزهای اوج گذشته خود بازگردانیم و به همین علت به کشتی گیران جوان بهای لازم را داده ایم.
رییس فدراسیون کشتی ترکیه به تنبیهات در نظر گرفته شده برای کشتی گیرانی که از مواد نیروزا استفاده کنند، اشاره کرد و گفت: برای ریشه کن کردن دوپینگ در این رشته ورزشی، تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و با کشتی گیران خاطی به شدت برخورد خواهیم کرد.
خاورم. ** 2010 ** 230
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن