تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802957925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب معاون برنامه ریزی موجب خشنودی جامعه اهل سنت هرمزگان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار هرمزگان : انتصاب معاون برنامه ریزی موجب خشنودی جامعه اهل سنت هرمزگان شد بندرعباس - ایرنا-استاندار هرمزگان گفت: انتصاب صالح دریانورد به عنوان معاون استاندار بر اساس شایسته سالاری صورت گرفت و موجب خوشنودی جامعه اهل سنت استان شد.


به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری در مراسم معارفه و تقدیر معاونان برنامه ریزی و اشتغال استانداری که در جمع کارکنان این معاونت انجام شد اظهار داشت: صالح دریانورد به عنوان اولین فرد اهل سنت در استان هرمزگان است که توانسته با شایستگی و تخصص خود در جایگاه معاونت استانداری قرار بگیرد.
وی ادامه داد: این انتصاب موجب خوشنودی جامعه اهل سنت هرمزگان شد بطوریکه در تماس ها و اخبار واصله این موضوع به صراحت بیان شده است.
وی گفت: ایران اسلامی تابلو زیبایی از گل های رنگارنگ است که اقوام و مذاهب گوناگون در کنار هم با وحدت و یکپارچگی زندگی می کنند و نباید برای زمامداری امور مدیریتی نیز بین آنها تبعیض قائل شد .
وی خاطر نشان کرد: پس از آنکه دریانورد را برای پست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری هرمزگان به وزارت کشور معرفی کردیم مورد استقبال قرار گرفت و معاون اقوام و مذاهب رئیس جمهور نیز طی ملاقاتی از این انتخاب ابراز خرسندی کرد.
جادری با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر وامید انتصاب معقولانه افراد در جایگاه مناسب است افزود: در این دولت قرار نیست یک کارشناس به دلیل فعالیت های سیاسی و انتخاباتی به یکباره چندین پله ارتقا یابد و فرماندار یا معاون استاندار شود.
وی ادامه داد: دریانورد مراحل ارتقا را به خوبی از پست کارشناسی به مدیر کلی و امروز نیز به معاونت استانداری طی کرده است که موجب شده تا بر امور تسلط بیشتری داشته باشد.
وی به انتصاب اخیر در پست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اشاره کرد و بیان داشت: جوانشیر کدخداپور نیز فردی است که مراحل ارتقا را یکباره طی نکرده و از فرمانداری کار خود را آغاز و سپس به بخشدار، فرماندار، مدیرکل و معاونت ارتقا یافته است و دارای تجربه های ارزشمندی می باشد.
وی همچنین از تلاش ها و زحمات لطیف صادقی سرپرست سابق معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری هرمزگان تقدیر و تشکر کرد و یاد آور شد: وی از قبل در جریان این تغییر قرار گرفت و برای انتصاب جایگزین خود اعلام آمادگی کرد.
ˈ تغییرات در دولت جدید طبیعی استˈ
سرپرست سابق معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه از قبل در جریان این تغییر قرار گرفته بود ابراز داشت: تغییرات در دولت جدید امری طبیعی است.
لطیف صادقی اضافه کرد: استاندار هرمزگان برای انتصاب فرد جدید در این جایگاه با بنده هم مشورت نمود و حتی شخصا پیگیر ادامه خدمت اینجانب در پست ها دیگر شد که نشان می دهد وی بر مبنای اصول اسلامی، اخلاقی و کرامت انسانی حرکت می کند.
ˈکار کارشناسی مورد توجه بیشتر قرار گیرد ˈ
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندارهزگان نیز در ادامه بر بها دادن به کار کارشناسی تاکید کرد و افزود: جای خرسندی دارد که در این دولت تخصص و کار کارشانسی مورد توجه است که امیدواریم در ادامه نیز امورات بر همین منوال پیگیری شود.
صالح دریانورد افزود: احیا سازمان برنامه و بودجه نیز امری در راستای رشد بیشتر کار کارشناسی است که دولت با نگاه مثبت آن را دنبال می کند.
وی در ادامه گفت: بنده در سال های آخر خدمت به سر می برم و پست برایم ارزش زیادی ندارد اما این اعتماد را یک سرمایه اجتماعی بزرگ و به نوعی تغییر آنچه در گذشته به آن توجه نمی شد می دانم و به همین دلیل از استاندار هرمزگان قدردانی می کنم. ک/1
668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن