تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819122210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان صدرنشین المپیک سوچی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آلمان صدرنشین المپیک سوچی
آفتاب: همشهری آنلاین - در پایان هفتمین روز مسابقات، تیم آلمان با کسب ۷ نشان طلا، ۲ نقره و ۱ برنز گوی سبقت را از دیگر تیم‌ها ربود.

"داریا دومراچووا" (Daria Domracheva) از بلاروس در رقابت‌های انفرادی بیاتلون زنان در مسیر 15 کیلومتری با نتیجه 43 دقیقه و 19.6 ثانیه اول شد و دومین نشان طلای این بازی‌ها را به خود اختصاص داد. پیشتر دومراچووا در رقابت‌های تعقیبی طلا گرفته بود. گاسپارین از سوئیس در بیاتلون نقره گرفت و اسکاردینو از بلاروس هم مدال برنز را دریافت کرد.

در رشته لوژ سواری دو نفره مردان هم "توبیاس وندل" و "توبیاس آرلت" از آلمان نشان طلا دریافت کردند، زوج ورزشی متشکل از "آنریاس لینگر" و "ولفگانگ اینگر" از اتریش صاحب نشان نقره، و زوج ورزشی "آندریس شیتس" و "یوریس شیتس" از لتونی صاحب نشان برنز شدند.

در اسکیت هنری دونفره "تاتیانا وولوسوژار" (Tatyana Volosozhar) و "ماکسیم ترانکوف" (Maxim Trankov) از روسیه صاحب نشان طلا و "کسنیا استولبوا" (Ksenia Stolbova) و "فئودور کلیموف" (Fyodor Klimov) هم از روسیه صاحب نشان نقره شدند. زوج ورزشی آلمان متشکل از "آلیونا ساوچنکو" (Aliona Savchenko) و "روبین شولکووی" (Robin Szolkowy) نشان برنز دریافت کرد.

در رقابت‌های سورتمه سواری (لوژ سواری) اسکلتون زنان "الیزابت یارنولد"(Elizabeth Yarnold) از بریتانیا طلا گرفت، "نوئل پایکوس پیس" (Noelle Pikus-Pace) از آمریکا دوم شد و "یلنا نیکیتینا"(Elena Nikitina) از روسیه هم نشان برنز گرفت.


رده‌بندی مدال‌ها تا پایان روز هفتم


1- آلمان، 7 طلا، 2 نقره، 1 برنز


2- سوئیس، 5 طلا، 1 نقره، 1 برنز


3- کانادا، 4 طلا، 5 نقره، 2 برنز


4- نروژ، 4 طلا، 3 نقره، 6 برنز


5- آمریکا، 4 طلا، 3 نقره، 6 برنز


6- هلند، 4 طلا، 3 نقره، 5 برنز


7- بلاروس، 3 طلا، 1 برنز


8- روسیه، 2 طلا، 5 نقره، 5 برنز


9- چین، 2 طلا، 2 نقره


10- فرانسه، 2 طلا، 2 برنز


11- لهستان، 2 طلا




تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن