تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820631413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرین آبی پوشان و حواشی آن


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش تمرین آبی پوشان و حواشی آن
تشویق حنیف عمران زاده ، بازیکن استقلال که در بازی دربی نمایش خوبی از خود به اجرا گذاشته بود از نکات جالب تمرین بود به گزارش نامه نیوز به نقل از گل ، تمرینات آماده سازی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی در هفتاد و هشتمین دربی پایتخت ، ظهر امروز و از ساعت 11:30 در محل کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد .
*در جریان تمرینات امروز آبی پوشان ، کبه ، جمشیدیان ، مهدی نظری ، سیاوش اکبر پور حضور نداشتند . ضمن اینکه سید مهدی رحمتی نیز به سبب سفرش به مشهد مقدس در این نوبت از تمرین غایب بود .
*امیر قلعه نویی ، سرمربی استقلال با دقایقی تاخیر خود را به محل تمرین رسانده و با لباس شخصی نظاره گر تمرینات شاگردانش شد
*زمین چمن کمپ ناصر حجازی که با تلاش های مرتضی کامرانی ، مدیر این مجموعه قرار است به زودی زیر کشت برود ، امروز نیز نیمی از آن تحت پوشش کاور بود تا آسیب نبیند . لازم به ذکر است که با نظر شخص قلعه نویی به زودی ، آبی پوشان تمرینات خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد تا عملیات عمرانی کمپ سرعت بیشتری به خود بگیرد .
*اکیپ مستندساز خبرگزاری " نگویا" ی ژاپن که از حدود 20 روز پیش خود را به تهران رسانده و با هماهنگی سفارت این کشور مستندی از دربی پایتخت تهیه می کند ، ظهر امروز نیز گفتگوهایی با بازیکنان استقلال انجام داد و پای کری خوانی های هواداران استقلال نشست که آنها نیز مقابل دوربین این شبکه عدد " 4 " را نشان می دادند.
*آندو تیموریان که در بازی دیروز جنگنده ظاهر شده بود ، در مواجهه با اظهارات علی دایی ، واکنشی از خود نشان نداده و بی تفاوت به تمرینات خود پرداخت.
*حنیف عمران زاده ، مدافع استقلال همچنین به دلیل برخوردی که دیروز با بنگر داشت ، با دست آسیب دیده به همراه سایر نفرات تیم به تمرین پرداخت. وی همچنین دقایقی را نیز با قلعه نویی به گفت و گو پرداخت .
*حضور پژمان نوری به همراه فرزند این بازیکن در کنار قلعه نویی از موارد جالب توجه تمرین امروز بود که قلعه نویی با پرشان نوری فرزند خردسال هافبک استقلال صحبت کرد .
*تشویق حنیف عمران زاده ، بازیکن استقلال که در بازی دربی نمایش خوبی از خود به اجرا گذاشته بود از نکات جالب تمرین بود که هواداران با شعار حنیف سامورایی از وی استقبال بعمل آوردند .
*طبق روال همیشه ، بازیکنانی که در دربی روز گذشته در ترکیب استقلال حضور داشتند بعد از دقایقی کمپ را ترک کرده و به استخر و سونا رفتند .
*آرش برهانی ، مهاجم 99 گله تاریخ استقلال که در دربی روز گذشته نیز حضور نیافته بود ، در تمرین امروز نیز با توجه به کسالتی که داشت ، با کسب اجازه از کادرفنی ، در فوتبال درون تیمی نفرات ذخیره شرکت نکرد .
*منصور پورحیدری ، رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال امروز نیز از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بود . 
*تمرینات آماده سازی آبی پوشان فردا و از ساعت 15 در کمپ ناصر حجازی پیگیری خواهد شد .
*گفتنیست که استقلال طبق برنامه و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور ،روز سه شنبه به مصاف ذوب آهن در اصفهان خواهد رفت




1392/10/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن