تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دين‌محمدي: مبعلي توان برآوردن انتظارات را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دين‌محمدي: مبعلي توان برآوردن انتظارات را دارد
آناليزور استقلال مي‌گويد تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود بايد از بازي‌هاي سخت هم با سربلندي خارج شود.

سيروس دين‌محمدي با اشاره به اردوي کيش و مثبت قلمداد کردن آن گفت: به اين اردو واقعا نياز داشتيم. فشردگي رقابت‌هاي ليگ برتر باعث شده بود تا بازيکنانمان فرسوده شوند و با برگزاري اين اردو توانستيم بازيکنان را چند روز در اختيار داشته باشيم و به لحاظ تغذيه، بدنسازي، حرکات تاکتيکي و حتي مسائل روحي و رواني آنها را در سطح بالا برسانيم. در اروپا هم چنين کاري را انجام مي‌دهند و زماني که احساس مي‌کنند، تيمشان فرسوده شده است، اردويي چهار، پنج روزه برگزار مي‌کنند تا تيم با انرژي بيشتر به رقابت‌هاي ليگ بازگردد.

به گزارش ايسنا، او درباره چهار مصاف پيش روي تيمش تا پايان ليگ برتر هم صحبت کرد و افزود: چهار بازي بسيار دشوار پيش روي خود داريم. با اين‌حال هميشه گفته‌ام تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود بايد روزهاي سخت را با موفقيت پشت سر بگذارد و از سختي‌ها راحت بيرون بيايد. تراکتورسازي تيم بسيار خوبي است و ملوان هم که سرشار از انگيزه است و فولاد و نفت هم مدعي هستند و روي کاغذ کار ما خيلي سخت است اما بايد در روز سخت خودمان را نشان دهيم و با سربلندي از ميدان خارج شويم.

آناليزور استقلال در پاسخ به سوالي درباره صد گله شدن برهاني اظهار کرد: خود شما مي‌دانيد که برهاني در اين فصل به لحاظ روحي فراز و نشيب زياد داشت و اعضاي کادرفني من جمله خود من خيلي تلاش کردند تا او را به لحاظ روحي به شرايط مطلوب برسانند. او اين توانايي را داشت که خودش را به بالا برساند و ديديد که در بازي با سايپا با اعتماد به نفس مثال زدني‌اش در ميدان حاضر شد و با يک گل و يک پاس گل عملکردي درخشان برجاي گذاشت. اميدوارم او به روند رو به رشدش ادامه دهد تا استقلال از حضورش بيشتر استفاده ببرد.

او در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به جذب ايمان مبعلي چيست گفت: مبعلي بازيکن با تجربه و بسيار باهوشي است. همه انتظار دارند که بازيکني که جديدا به استقلال اضافه مي‌شود بيشتر از سايرين بدرخشد و عملکرد مطلوب‌تري داشته باشد. فکر مي‌کنم مبعلي توانايي برآوردن اين انتظارات را دارد. مبعلي بازيکني خلاق و تکنيکي است که مي‌تواند کارايي بسيار زيادي در رقابت‌هاي اسيايي داشته باشد و اميدوارم که با پيراهن ما خوش بدرخشد.

دين‌محمدي در پايان با آرزوي سلامتي براي رحمتي گفت: از مصدوميت رحمتي خيلي ناراحت شدم. او بازيکن بسيار تاثيرگذاري در تيم ماست و انشاءالله آسيب‌ديدگي‌اش مانع از کمک او به تيم نشود و در بازي با ملوان بتواند ما را همراهي کند.

شنبه 1392/11/26 12:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن