تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819144772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان فصل عادی والیبال با نتایج غیر عادی!


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
پایان فصل عادی والیبال با نتایج غیر عادی!




ولاسکو حواس ها را پرت کرد پایان فصل عادی والیبال با نتایج غیر عادی! در روزهایی که همه صحبت از رفتن ولاسکو و آمدن برناردی می کنند خیلی ها لیگ برتر با نتایج عجیبش در هفته های پایانی را از یاد برده اند.




به گزارش جام جم ورزشی ، هفته یازدهم دور برگشت لیگ برتر والیبال هم تمام شد و تیم ها جایگاه خود را در فصل عادی شناختند هر چند برگزاری این بازی ها بی حرف و حدیث نبود.قبل از بازی های این هفته صعود تیم های باریج اسانس، متین ورامین، میزان مشهد، کاله مازندران، پیکان تهران، شهرداری تبریز و نوین کشاورز که به ترتیب رتبه های اول تا هفتم جدول لیگ برتر والیبال را در اختیار داشتند، به مرحله پلی آف قطعی شده بود و شهرداری ارومیه به رغم شکست برابر المهدی با کسب یک امتیاز به عنوان تیم هشتم به مرحله پلی آف صعود کرد.بعد از این هفته برخی تیم ها به نوع بازی کردن تعدادی از تیم ها معترض بودند و اعتقاد داشتند باخت های مصلحتی باعث حذف تیم آنها شده است. ابوالفضل چهپروا یکی از مسئولین والیبال زاهدان گفت : تیم قدرتمند باریج اسانس کاشان صدرنشین جدول لیگ برتر با بازیکنان ذخیره خود به مصاف جواهری گنبد رفت و به این تیم باخت و این نتیجه باعث شد شهرداری زاهدان به جای جواهری گنبد به دسته اول سقوط کند.از دیگر سو با در نظر گرفتن تاثیر نتیجه بازی شهرداری ارومیه و آلومینیوم هرمزگان در بقا یا سقوط شهرداری زاهدان به دسته اول بهتر بود فدراسیون والیبال تمهیداتی را برای برگزاری مسابقات و نتایج هفته آخر پیش بینی می کرد.به هر حال خوب است فدراسیون والیبال به وضعیت هفته های پایانی لیگ توجه کند چون باشگاهها سرمایه گذاری اصلی را در بخش لیگ بر عهده دارند و حیف است با این بحث ها تیم های زیادی به دلیل نرسیدن به حق قانونی خود عطای سرمایه گذاری در لیگ را به لقایش ببخشند.


شنبه 26 بهمن 1392 - 11:37
###12 ورزشی>والیبال





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن