تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج تفکر کار گروهی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان عاملیان:
ترویج تفکر کار گروهی ضروری است
اصفهان - خبرگزاری مهر: استاد و فعال مسائل فرهنگی در اصفهان گفت: ترویج تفکر کار گروهی ضروری است و لازم است تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین عاملیان شنبه در آیین تجلیل از نخبگان توسعه ذهن با استفاده از چرتکه (یو سی مس) که در مجتمع علی ابن ابیطالب اصفهان برگزار شد، گفت: طرح توسعه ذهن بوسیله چرتکه از چهار بخش مراکز آموزشی، مربی، والدین و دانش آموزان تشکیل شده است.
    
وی با بیان اینکه همه ی ارکان در موفقیت یک طرح موثر است، افزود: در کارهای گروهی مهمترین اصل بخشیدن هویت به هریک از افراد گروه در هر سمت و با هر وظیفه ای است.

مشاور طرح (یو سی مس) اصفهان ادامه داد: احساس امنیت، آموزش و خدمت به مردم از مهمترین ارکان کارهای گروهی است که اگر مدنظر قرار گیرد می تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد.

وی توجه به منافع و اهداف گروه را مهمتر از منفعتهای شخصی دانست و تعهد را لازمه حرکت به سمت موفقیت و نیل به اهداف عالی عنوان کرد.

حسین عاملیان افزود: حرکت کارهای گروهی بر اساس ارزشها از مهمترین مسائل است و امروز باید دلیل های عدم موفقیت در کارهای گروهی در سطح جامعه ما بررسی شود.

وی طرح توسعه ذهن با استفاده از چرتکه را از مهمترین و موفق ترین طرح ها در زمینه ی کودکان و نوجوانان ارزیابی کرد و ادامه داد: لازم است با برنامه ریزیها و راهبردها در جهت پیشرفت هرچه بیشتر در این زمینه حرکت کنیم.

عاملیان تصریح کرد: تفاوت انسان های موفق و غیر موفق در همت و تلاش آنهاست و زمانی که موفقیتی حاصل می شود بدون شک حاصل اراده ای یک گروه و جمع است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن