تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802448444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ گارد راس تیم ملی با مهرام بالا گرفت/کامرانی: می‌گویند اخراجی‌ام ولی آرزوی عکس گرفتن بامن را داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


جنگ گارد راس تیم ملی با مهرام بالا گرفت/کامرانی: می‌گویند اخراجی‌ام ولی آرزوی عکس گرفتن بامن را داشتند ورزش > بسکتبال - هنوز اختلاف مهدی کامرانی با مهرامی‌ها حل نشده است.

پریسا غفاری/ کامرانی هنوز از نایب‌قهرمان فصل قبل طلبکار است. در حالی که طبق اولتیماتوم اول فصل محمود مشحون باید تیم‌های لیگی بدهی‌هایشان را تسویه می‌کردند. کامرانی حتی در این فصل برای رفتن به پتروشیمی دو هفته لیگ را از دست داد وقتی که مهرامی‌ها برای صدور رضایتنامه‌‌اش دست، دست کردند. از طرفی تهدید هم شده بود: «به پولت نمی‌رسی اگر مصاحبه کنی.»
مهدی کامرانی با پایان دی ماه وسررسید قراردادش روز سکوت را شکست و با رسانه‌ها از طلبش صحبت کرد اما حمید رضا صمدزاده، سرپرست تیم مهرام در مصاحبه‌ای جدید با روزنامه خراسان از تصمیمات تازه باشگاهش برای عدم پرداخت مطالبات کامرانی گفت: «طبق صورت‌جلسه ‌موجود، هیأت‌مدیره باشگاه چیزی را تصویب کرده و نامه آن را هم به فدراسیون زده‌ایم. بارها هم از فدراسیون خواسته‌ایم در این رابطه کمیته انضباطی تشکیل دهد. جدای از این‌که باشگاه این کمیته انضباطی را تشکیل داده. از آن‌جا که کامرانی بازیکن ملی بوده، برای این‌که‌شان او حفظ شود ما تا به حال این مسئله را منعکس نکرده‌ایم‌ اما لازم است بگویم چیزی که مصوبه هیأت‌مدیره باشگاه هم هست، این است که بنا به دلایلی و به خاطر مواردی که کامرانی مرتکب شده، پول او پرداخت نشود. ضمن این‌که ما ترس و واهمه‌ای از کامرانی نداریم. درنهایت هم هر آنچه رئیس فدراسیون بگوید همان می‌شود.»
کاپیتان دوم تیم‌ملی که از این وضعیت شاکی است می‌گوید: «من که همیشه سر تمرین هستم و تاکنون خواسته‌ام‌شان باشگاه مهرام را حفظ کنم. آنها هستند که در باشگاه نشسته‌اند و مدام مصاحبه می‌کنند. تازه آقای هاشمی را برای مصاحبه جلو می‌اندازند. و خود را پشت او قایم می‌کنند. آنها یادشان رفته وقتی مصطفی هاشمی را یک روز قبل از لیگ کنار گذاشتند چه اتفاقاتی افتاد. صمدزاده و هاشمی علیه هم مصاحبه کردند. خبرنگاران هم شاهد آن هستند. حتی باشگاه پتروشیمی نیز از صحبتهای هاشمی که درباره بازی فینال فصل گذشته می‌زد در جریان است که پشت‌سر مهرام حرف می‌زد. پس اگر کاری انجام داده‌ام از آنها یاد گرفته‌ام. من تنها خواسته‌ام شفاف‌سازی کنم. دنبال حاشیه نبوده و پولم را خواسته‌ام. من نبودم که تهدید می‌کردم اگر صحبت کنم پولم را نمی‌دهند. یا مربی آنها بوده که به باشگاه زنگ زده و گفته برای رضایت‌نامه من 300 میلیون تومان بدهند. مگر این کار در حیطه یک مربی است؟»
او درباره صحبتهای صمدزاده در مورد کمیته انضباطی باشگاه و عدم پرداخت پولش نیز می‌گوید: «خبری ازکمیته انضباطی در باشگاه نیست. آنها می‌خواهند تنها مرا جریمه کنند. ولی فکر کنم 200 میلیون تومان چیزی نیست که برای جریمه در نظر گرفته شود. حرام و حلال پولم را در نظر بگیرند. کسانی که این کارها را می‌کنند تنها از اعتبار یک باشگاه استفاده می‌کنند. ضمن اینکه آقای گنجی به فدراسیون قول داده تا پول من را بدهند. مسئول قرارداد بازیکنان مهرام هم در دست ایزدپناه است که در جلسه لیگ هم بودند. ضمن اینکه می‌خواهم بگویم اگر من بازیکن خوبی نبوده‌ام پس چرا از 18 سالگی در تیم‌ملی بوده‌ام و افرادی که می‌گویند من اخراجی هستم زمانی آرزوی عکس گرفتن با من را داشتند.»
محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال هم با اشاره به صحبت‌های ردو بدل شده درباره عدم پرداخت طلب کامرانی همان حرف‌های نشست شورای سیاستگذاری یک‌شنبه 19 بهمن‌ماه را تکرار می‌کند: «همه باشگاه‌ها تسویه‌حساب خود را انجام داده‌اند و نامه‌هایشان دریافت شده است. در مورد کامرانی هم آقای گنجی در تماس با خود من ابراز کرده که کارهای تسویه‌حساب بازیکنان را ایزدپناه انجام داده و طلب مهدی را هم ایزدپناه و صمدیان تا دو روز دیگر پرداخت می‌کنند.» رئیس فدراسیون نامه مهرامی‌ها برای تشکیل کمیته انضباطی درباره کامرانی را هم تکذیب کرد.
43 43



شنبه 26 بهمن 1392 - 00:20:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن