تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم گیتی پسند اصفهان، فرش آرای مشهد را شکست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر فوتسال کشور/ تیم گیتی پسند اصفهان، فرش آرای مشهد را شکست داد مشهد-ایرنا- تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان عصر جمعه در مشهد تیم فرش آرای این شهر را شکست داد و جایگاه خود را رده سوم لیگ برتر استحکام بخشید.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا ،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم فرش آرای این شهر رفت و در پایان میزبان خود را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد.
گلهای این دیدار را ˈمهدی جاویدˈ و ˈاحمد اسماعیل پورˈ برای تیم گیتی پسند اصفهان به ثمر رساندند.
داوری این دیدار را ˈعبدالحمید باقریˈ، ˈحسین امیریˈ، ˈایمان غلامیˈ و ˈحسنعلی محمدنژادˈ بر عهده داشتند و ˈمهران جعفریˈ عهده دار نظارت بر داوری بود.
تیم گیتی پسند اصفهان با این پیروزی با 43 امتیاز بعد از تیمهای دبیری تبریز و ملی حفاری اهواز در رده سوم و تیم فرش آرای مشهد با 30 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاههای فوتسال کشور قرار دارد.
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه با شش دیدار در نقاط مختلف کشور برگزار شد که علاوه بر تیم گیتی پسند اصفهان تیمهای راه ساری ، ماهان تندیس قم، تاسیسات دریایی تهران، شهرداری تبریز و حفاری خوزستان هم بر حریفان خود غلبه کردند.
همچنین در هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتسال کشور تیمهای ایران جهان و پنت هاوس مشهد روز پنجشنبه بر حریفان خود تیمهای برنا و زاگرس خوزستان غلبه کردند.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن