تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه ديدار منتخب کيش و استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حاشيه ديدار منتخب کيش و استقلال
دو بازيکن تيم استقلال در ترکيب تيم منتخب کيش مقابل آبي‌پوشان تهراني بازي مي‌کنند.

 ديدار تيم‌هاي استقلال و منتخب کيش در حالي آغاز شده است که در تيم استقلال سيد مهدي رحمتي، عليرضا نيکبخت، حنيف عمران زاده، اميرحسين صادقي، مجيد غلام‌نژاد، ايمان باصفا، توني کارواليو، پژمان نوري، محمدمهدي نظري، مهرداد اولادي و محمد قاضي حضور دارند.

نکته جالب توجه اينجاست که ايمان مبعلي که به تازگي با آبي‌پوشان قرارداد امضا کرده در ترکيب تيم منتخب کيش حضور دارد ضمن آنکه سيد حسين حسيني دروازه‌بان تيم منتخب کيش است.

* در ليست ارائه شده به خبرنگاران محمدهوتن قلعه‌نويي روي نيمکت ذخيره‌هاي استقلال قرار دارد. آرش برهاني، کبه، تيموريان، اکبرپور و ساموئل نيمکت‌نشينان استقلال هستند.

* حدود 1300 نفر از تماشاگران مستقر در جزيره کيش در ورزشگاه حاضر شدند و به شدت اعضاي تيم استقلال را تشويق مي‌کنند. آندرانيک تيموريان بازيکن مورد علاقه آنها است و بيش از سايرين تشويق مي‌شود.

* پازوکي بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران و رئيس هيأت فوتبال جزيره کيش در ورزشگاه حضور دارد. امير قلعه‌نويي به محض ديدن وي با او برخورد گرمي داشت و از وي به خاطر امکان زمين چمن تشکر کرد.

* ديدار امروز دومين بازي بعد از بازي تيم‌هاي ايران و کره جنوبي که در رده سني زير 22 سال برگزار شده است که در ورزشگاه المپيک کيش انجام مي‌شود.

* سرمربي تيم منتخب کيش را علي اسدي‌پويا بر عهده دارد.

* قبل از شروع بازي هرج و مرج بسياري در پيست دو و ميداني و در کنار زمين وجود داشت و مسئولان برگزاري با بي‌نظمي برخورد کرده و افراد متفرقه را از کنار زمين بيرون کردند.



جمعه 1392/11/25 18:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن