تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803070665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران به خاطر شکم و اقتصاد از اصول و عزت خود دست برنمی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه موقت تهران:
ملت ایران به خاطر شکم و اقتصاد از اصول و عزت خود دست برنمی دارد خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه نجابت برخی افراد داخلی و فضاسازی برخی عناصر وابسته به غرب، دشمن را به اشتباه انداخت و به بی‌ادبی و جسارت‌هایی که خود اهل آن بودند، دچار کرد، گفت: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به یاوه‌گویی‌های آمریکا پاسخ داد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران با تقدیر از حضور دشمن‌شکن و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، از این روز به عنوان روز تحقق وعده خدا، پیروز نور بر ظلمت، پیروزی ایمان بر کفر، پیروزی معنویت بر بی‌دینی و پیروزی خون بر شمشیر یاد کرد. 
وی با بیان اینکه 22 بهمن سالروز پیروزی ولایت و حاکمیت خدا بر سلطنت است، گفت: مردم ایران سال به سال در استمرار حرکت انقلابی خود، روز 22 بهمن را جشن می‌گیرند و با پافشاری بر شعارهای انقلاب، اصول انقلاب را بازخوانی و تعمیق کرده و به دنیا اعلام می‌کنند که همان انقلابی‌های سال 57 هستند، با وسعت و کیفیت بیشتر.
 
شعارهای انقلاب اسلامی ایران دائمی است
 
خطیب نماز جمعه تهران راهپیمایی 22 بهمن را مانند انقلاب اسلامی ایران از کرامت‌ها و معجزات برشمرد و گفت: در هر انقلابی اگر چه شعارهایی مطرح شد و تا مدتی، آب و رنگ شعارها مشهود بود اما به کلی از صحنه جامعه بیرون رفت، اما رنگ و بوی شعارهای انقلاب اسلامی دائمی است و این در هیچ کجای جهان سابقه ندارد.
 
وی تصریح کرد: مردم مؤمن، معتقد، ولایی و موحد ایران هر سال بهتر از سال گذشته از انقلاب اسلامی حمایت و پاسداری کردند و با حضور حماسی و ده‌ها میلیونی خود در این جهاد مقدس جنگ نرم، بر دهان استکبار و صهیونیست‌ها و دشمنان دین و بشریت زدند و دوام پیروزمندانه خود را به رخ جهانیان کشیدند.
 
وی در ادامه چند نکته را درباره این حضور حماسی مردم مورد توجه دانست و متذکر شد: راهپیمایی 22 بهمن تشکیل کلاس و اتصال به رموزی است که انقلاب را پدید آورد، اصول انقلاب و رموز پیروزی ملت، اسلامیت است؛ مکتب، دین، قرآن، اهل بیت‌(ع)، ولایت، رهبری و علمای دین مبدأ انقلاب بوده و مسیر و هدف را مشخص کرده است.
 
ملت ایران بر اسلامیت نظام و ولایت پافشاری دارد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه ملت ایران بر اسلامیت نظام پافشاری دارد و از دولت‌هایی مختلف مطالبات خود را برای اجرایی کردن دستورات اسلام در همه ابعاد خواستار شده است، گفت: دولت‌های اسلامی باید دغدغه نماز، پاکی و امانت‌داری، صداقت، پیشرفت در علوم و حجاب و عفت و پاک دست بودن مسؤولان را داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه محوریت در انقلاب با ولی فقیه است و مردم رهبری را از آن خدا می‌دانند که رهبر جامعه دینی خلیفه خداوند متعال است، تأکید کرد: حضور چند ده میلیونی مردم در این راهپیمایی‌ها تجدید بیعت سالیانه با رهبر معظم انقلاب و محوریت انقلاب است.
 
استاد اخلاق حوزه علمیه مسأله مقابله با استکبار را از دیگر مسائل مهم راهپیمایی 22 بهمن عنوان و اظهار کرد: آنچه مصر و انقلاب این کشور را بر باد داد و الجزایر را پیش از آن به روزگار اسف‌بار نشاند و در یمن نتیجه نداد، آن بود که اینها برای مقابله با استکبار و قطع نفوذ ایادی استکبار هوشیاری لازم را نداشتند و از آیات قرآن غافل بودند.
 
وی در ادامه با اشاره به گفته دشمنان نظام مبنی بر اینکه قصد تغییر نظام را ندارند، این ادعا را براساس فرمایش قرآن دروغ دانست و گفت: آنها دائما سر دعوا، نزاع و مقاتله و قصد نابودی مسلمانان را دارند تا از دین خود برگردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خطاب به ملت ایران گفت: تا انقلاب محتوای دینی و ولایت فقیه دارد دشمنان از جنگ نظامی و یا جنگ نرم دست بر نخواهند داشت؛ همانطور که از هیچ چیز در این 35 سال مضایقه نکردند، اما هیچ‌گاه به اهداف خود نخواهند رسید.
 
استقلال از خطوط اصلی انقلاب است
 
وی استقلال را از خطوط اصلی انقلاب برشمرد و گفت: آنچه شرق و غرب عمل کردند سرافکنده و شکست خورده است، همانطور که نظام کمونیستی از درون پوسیده بود نظام لیبرال دموکراسی هم از درون پوسیده است، ملت‌های دنیا منتظر راه نوی هستند که محوریت الهی را ببینند و اعتماد فطرت‌ها را به خود جلب کنند.
 
وی افزود: امام خمینی‌(ره) با انقلاب اسلامی ایران پیام نه شرقی و نه غربی را به جهانیان و به دنیایی که شعار افول دین داده بودند و دین را مرده می‌دانستند، صادر و حیات اسلام را احیا کرد و قدرت اسلام را به رخ اینها کشید و سحر جهان سلطه را در این زمینه باطل و نظامی مبتنی بر مبانی اسلام با خواست عموم مردم پایه‌گذاری کرد.
 
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه مردم روز نهم دی عده‌ای فریب خورده را بیدار کردند و گفتند که این مملکت معتقد به امام زمان و پایبند به آرمان‌های شهدا است، گفت: هرکس فکر کند این مردم نسبت به دین و ولایت خود بی‌تفاوت گشته یا نسبت به دشمنی با آمریکا کم رنگ شده‌اند یا جاهل هستند یا اهداف دیگری را پیگیری می‌کنند.
 
وی فکر برخی که تصور کردند پیشرفت با استقلال همخوانی ندارد را اشتباه توصیف و تصریح کرد: نظام تجربه‌ای موفقی است که ثابت کرد هم می‌توان نه شرقی و نه غربی گفت و هم پیشرفت داشت؛ پیشرفت هسته‌ای، تولید دارو، پیشرفت علمی و فنی نشان می‌دهد که مقاومت رمز پیشرفت است نه وابستگی.
 
وابستگی به جهان سلطه کارآمد نیست
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ظرفیت‌های درونی ملت و شکوفایی جوانان و رشادت و شجاعت، اظهار کرد: مذاکره را قبول داریم، اما می‌دانیم که وابستگی به جهان سلطه کارآمد نیست؛ ما با هیچ کشوری سر جنگ نداریم، اما دندان‌های هر کشوری را که با ما سر جنگ داشته باشد در دهانش خورد می‌کنیم.
 
وی توهم اینکه ملت ایران براساس تحریم تن به مذاکره داده را انحرافی دانست و گفت: دنیا و مذاکره کننده‌ها‌ بدانند که ملت ایران ملتی شجاع و مقاوم است که به خاطر شکم و مشکلات اقتصادی از عزت و پیشرفت خود سر سوزنی کوتاه نخواهد آمد و کوتاه آمدن ایران در مباحثی که با قیمت گزاف و سنگین به دست آورده امکان ندارد.
 
خطیب نماز جمعه تهران همچنین با بیان اینکه نجابت برخی افراد داخلی و فضاسازی برخی عناصر وابسته به غرب، دشمن را به اشتباه انداخت و به بی‌ادبی و جسارت‌هایی که خود اهل آن بودند دچار کرد، افزود:‌ ملت ایران در 22 بهمن‌ماه جواب دولت آمریکا را که با ثروت غصبی ملت‌ها حکومت پوشالی خود را اداره می‌کند، دادند./920/پ201/ج



۱۳۹۲/۱۱/۲۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن