تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ساری :مردم ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ، دنیا را شگفت زده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ساری :مردم ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ، دنیا را شگفت زده کرد ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری همبستگی ملت ایران در راهپیمایی ضداستکباری روز 22 بهمن ماه را عامل استحکام هرچه بیشتر نظام اسلامی دانست و گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حماسی در این راهپیمایی ، دنیا را شگفت زده کرد .


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈنورالله طبرسیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی ضداستکباری 22 بهمن، افزود: ملت ایران با حضور پر شور خود در سرتاسر این سرزمین اسلامی بار دیگر رویدادی تاریخی ایجاد کردند و نشان دادند که همچنان وفادار انقلاب اسلامی، حافظ ارزشهای انقلاب، آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر هستند .
وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه همانند سال های گذشته با آرمان های امام راحل (ره) ، شهدای گرانقدر، ولایت و مقام معظم رهبری بیعت بستند، اظهارداشت: مردم مومن و انقلابی ایران برای استمرار حاکمیت اسلامی ، و ادامه فرهنگ ایثار به صحنه آمدند .
آیت الله طبرسی، بر این نکته تاکید کرد که ملت ایران باید در همه حال و سختی ها هویت اسلامی و همبستگی خود را حفظ کنند و بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به امام زمان (عج) است.
وی اضافه کرد: وحدت کلمه رمز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است و باید فرهنگی را که منجر به پیروزی 22 بهمن ماه شد در همه حال سرمشق زندگی خود قرار دهیم .
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر از سخنانش به خسارات ناشی از بحران برف در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: جبران خسارات با بودجه استانی ممکن نیست و وزیران و مسوولانی که برای بررسی بحران برف به استان سفر کردند باید برای جبران خسارات از بودجه ملی استفاده کنند .
آیت الله طبرسی افزود: این بحران نشان داد که باید با وحدت و همبستگی هر چه بیشتر برای تغییر وضعیت موجود تلاش کنیم و با افزایش بودجه استانی به شرایط مطلوب برسیم.
وی بر لزوم پیشرفت و توسعه استان تاکید کرد و ادامه داد: علیرغم حضور میلیونی گردشگران در مازندران همچنان بیشتر راهها و جاده های اصلی استان از کیفیت لازم برخوردار نیست و باید مسوولان برای تغییر شرایط و توسعه ساختار ها از جمله حل مسایل مربوط به حمل ونقل و جاده ها تلاش بیشتری داشته باشند .
نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از مردم صبور و با فرهنگ منطقه غرب استان که در مواجهه با حوادث اخیر و علیرغم خسارتهای فراوان وارده بهانه به دست دشمن ندادند و بدون حاشیه از بحران عبور کردند تقدیر کرد و گفت: عزم دولت تدبیر و امید نیز برای جبران خسارت های ناشی از برف و سرمای هفته پیش بسیار جدی است.
آیت الله طبرسی اضافه کرد: مقر شده است که با جمع آوری و تکمیل اطلاعات مربوط به خسارت ها و بررسی آن ، هیات دولت اعتبار لازم برای جبران خسارت ها را تامین کند.
وی به توزیع سبد کالای حمایتی اشاره کرد و بیان داشت: توزیع مایحتاج مردمی که هم اکنون توسط دولت تدبیر و امید در سراسر کشور در حال انجام است قابل تقدیر و تشکر است اما شیوه توزیع کالا مناسب نیست و مردم به سختی برای گرفتن سبد کالا ساعت ها در صف به انتظار می ایستند.
خطیب نماز جمعه مرکز مازندران در سخنان خود نمازگزاران را به حفظ وحدت، همدلی و رعایت تقوا الهی دعوت کرد و گفت: شیوه زندگی ما باید اسلامی باشد و بر اساس عدل و عدالت در خانه و جامعه رفتار کنیم تا خدای ناکرده حق و حقوق کسی ضایع نشود و بدانیم کسی نزد خداوند تبارک تعالی متقی و پاکیزه است که عدالت را اجرا کند .ک/2
609/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن