تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیخ عبدالله دقاق: ملت بحرین بر انقلاب خود اصرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شیخ عبدالله دقاق: ملت بحرین بر انقلاب خود اصرار دارند تهران - ایرنا - یکی از علمای مبارز بحرینی با بیان اینکه، تفاوت انقلاب بحرین با انقلاب کشورهای مصر، تونس، یمن و لیبی داشتن رهبر دینی است تصریح کرد: ملت بحرین بر انقلاب خود اصرار دارند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شیخ عبدالله دقاق پیش از خطبه های نماز جمعه تهران در مصلی تهران در تشریح انقلاب بحرین و با تقسیم بندی این انقلاب در سه بخش گذشته، امروز و آینده افزود: سه سال پیش مردم بحرین در میدان لولو تجمع کردند و خواستار آزادی کشورشان بودند و صدای آنان به گوش جهانیان رسید و متاسفانه نیروهای عربستان سعودی برای مداخله وارد بحرین شدند.
وی اظهار کرد: بعد از آن که نیروهای عربستان سعودی وارد کشورمان شدند حدود 38 مسجد شیعه به طور کامل خراب شد، 800 نسخه از قرآن کریم و یک هزار ادعیه را مقابل چشمان مردم آتش زدند و حدود پنج هزار نفر از جوانان و نوجوانان را زندانی و 142 نفر از این عزیزان را نیز به شهادت رساند.
دقاق ادامه داد: با این شرایط ملت ما بر هدف خود ثابت مانده و قوی تر شده اند و اصرار دارند که این انقلاب تا پیروزی نهایی باید ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه، امروز سالگرد سومین سال انقلاب اسلامی در بحرین است گفت: روز گذشته مردم بحرین در یک اعتصاب عمومی به خیابانها نیامدند و بازار تعطیل شد و هیچگونه خرید و فروشی هم صورت نگرفت و از شب گذشته نیز مردم بحرین از طریق پیام کوتاه به ˈبان کی مونˈ دبیر کل سازمان ملل با ارسال پیامهای زیادی اعتراض کردند که آل خلیفه را قبول ندارند.
این مبارز بحرینی ادامه داد: امروز (15 ربیع الثانی) قرار بود که تمام جوانان و نوجوانان در میدان لولو حضور داشته باشند و طبق برنامه ریزی فردا شنبه یکی از بزرگترین تظاهرات ملت بحرین انجام خواهد شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص آینده انقلاب بحرین تصریح کرد: همانطور که ملت شهید پرور ایران ارزش خون شهدای خود را دانستند، ما هم در بحرین اثر خون شهدا را در پیشبرد انقلاب خودمان شاهد بودیم.
شیخ عبدالله دقاق با بیان اینکه، انقلاب بحرین، انقلابی گروهی و حزبی نیست گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی و برای تمام ملت بحرین است و مردم کشورمان ارزش خود شهدای خود را می دانند.
وی بر حفظ وحدت ملی و اسلامی در بحرین تاکید کرد و بیان داشت: اگر ما برای انقلابمان خون دادیم، اما اگر تفرقه داشته باشیم، ارزش خون شهدا از بین خواهد رفت و خوشبختانه اکنون در بحرین وحدت ملی و اسلامی وجود دارد و رهبری انقلاب نیز به دست علما است.
این مبارز بحرینی با اشاره به اینکه تفاوت انقلاب بحرین با انقلاب کشورهایی همچون مصر، تونس، لیبی و یمن داشتن رهبری دینی است گفت: علت اصلی پیروزی ملت عزیز ایران داشتن رهبری دینی همچون حضرت امام خمینی(ره) بود و ما هم در بحرین یک رهبر بزرگ با نام حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم داریم که نماینده مراجع عالیقدر در نجف و تهران هستند.
وی یادآور شد: ایشان تاکنون انقلاب بحرین را رهبری کرده و همه مردم بحرین از او اطاعات می کند.
**1067**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن