تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوارضی که با برداشتن کیسه صفرا ایجاد می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عوارضی که با برداشتن "کیسه صفرا" ایجاد می‌شود
کسی که کیسه صفرا ندارد چون صفرا مستقیما به روده می‌ریزد و زمان ریخته شدن آن تنظیم نیست ممکن است دچار تب، تهوع و تلخی دهان شوند.


شهرام آگاه فوق تخصص گوارش و کبد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: کیسه صفرا به صورت یک ارگان کیسه‌ای شکل در پشت کبد قرار دارد و در واقع محل ذخیره، نگهداری و ترشح صفرا است که امکان هضم غذا را فراهم می‌سازد بنابراین کیسه صفرا نقشی در تولید صفرا ندارد و برداشتن آن موجب می‌شود که صفرا غلیظ و جمع‌آوری نشود و نتواند در زمان‌های خاص به روده بریزد. 


وی افزود: کسی که کیسه صفرا ندارد صفرا مستقیما از کبد او تولید می‌شود و به روده می‌ریزد. بیمارانی که کیسه صفرا آن‌ها به علت سنگ یا بیماری‌های دیگر برداشته می‌شود در بسیاری موارد مشکل خاصی پیدا نمی‌کنند. 


آگاه تصریح کرد: در مورد این بیماران چون صفرا مستقیما به روده می‌ریزد و زمان ریخته شدن آن تنظیم نیست ممکن است دچار تب، تهوع و تلخی دهان شوند. اگر عمل به خوبی انجام شود معمولا برداشتن کیسه صفرا مشکل قابل توجهی ایجاد نمی‌کنند. 


این متخصص در پایان خاطرنشان کرد: ‌بیمارانی که علائمی مانند علائم گفته شده دارند ممکن است با دارو درمانی صفرای اضافی آن‌ها جذب شود که این امر به کاهش علائم آن‌ها کمک می‌کند. 







تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن