تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803182803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی از مسیرش منحرف نخواهد شد/ شناسایی 200 نخبه نکایی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران یونسی:
انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی از مسیرش منحرف نخواهد شد/ شناسایی 200 نخبه نکایی
نکا - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی با ویژگی همچون رنگ و بوی خدایی تحت هیچ شرایطی از مسیر واقعی اش منحرف نخواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی رستمی شامگاه پنجشنبه در نخستین همایش نخبگان ، مدیران برجسته وچهره های موثر نکایی در داخل وخارج کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب ماندگار تاریخ در250 سال اخیر بوده که هیچگاه از هدف ومسیر واقعی اش منحرف نشده است.

وی افزود:از انقلاب کبیر فرانسه که حدود 200 سال قبل از انقلاب اسلامی ایران بوده اکثر انقلاب ها در حوزه اجتماع  ومردم بوده است.

یونسی با اشاره به اینکه در تحلیل های ارزیابی انقلاب  همه انقلاب ها گذشته ریشه در مشکلات معیشتی واقتصادی داشتند تصریح کرد:تمامی انقلاب های دوره های ماقبل پیروزی انقلاب اسلامی با مشکل معیشتی روبرو بودند این درحالیست که زمانی مردم ایران اسلامی قیام کردند که کشورمان هیچ گونه مشکل اقتصادی را نداشته وارتش آن در اوج قدرت به سر می برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب ها متمایز دانست وبیان کرد:اکثریت اندیشمندان وتحلیگران با بررسی در حوزه های اقتصادی وسیاسی انقلاب براین باور رسیدند که همه مولفه های انقلاب ،انقلابیست که اصالتا از همه انقلاب ای دیگر متمایز بوده براساس فطرت مردم پایدار وسازگار شد.

یونسی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در فطرت مردم ایران داشته وهمین امر سبب رنگ وبوی خدایی در انقلاب شد و با این تفاسیر و همچنین ویژگی هایی انقلاب اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی هیچگاه از مسیر منحرف نمی شود.

200 نخبه در همایش نخبگان شناسایی شدند

فرماندار نکا گفت:200 نخبه نکایی تاکنون در همایش نخبگان شهرستان شناسایی شدند.

وی جذب وبه کارگیری نخبگان درراستای تولید علم در شهرستان،استفاده از دیدگاه ها و ارائه نقطه نظرات توسط نخبگان،مدیران و سرمایه گذاران از جمله بهترین فرصت جهت راهبردهای علمی شهرستان برشمرد.

رجبی بیان کرد:با ارائه دیدگاه های اساسی ، اصولی و منطقی و همچنین ارائه طرح های نو و بدیع تدوین توسعه شهرستان را باکمک نخبگان رقم می زنیم .

فرماندار نکا با اشاره به اهداف اولیه این همایش تصریح کرد: این همایش با هدف گردهمایی و شناسنامه دار نمودن نخبگان  و شناسایی ساختار و عناصر قدرت جهت پیشبرد توسعه نکا برگزار شد.

رجبی با بیان اینکه شهرستان نکا از ظرفیت های بسیار مناسبی برخوردار است افزود: شهرستان نکا در بخش صنعت ،کشاورزی ،گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت ها وپتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که باید با شناخت سرمایه گذاران در این حوزه ها مورد پیگیری قرار گیرد تا این شهرستان براساس چشم انداز1404 مسیر توسعه را طی کند. نخبگان فرصت طلایی نکا هستند

فرماندار نکا با اشاره به اینکه نخبگان فرصت های طلایی شهرستان نکا می باشند تصریح کرد: ظرفیتها و قابلیت های فراوانی جهت سرمایه گذاری از جمله نفت وگاز ،معادن سیلیس،گچ، سنگ آهک و شن وماسه که باید سرمایه گذاران در این زمینه ها  در شهرستان سرمایه گذاری نمایند.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه هزینه دولتی صرف این همایش نشده است ابراز داشت: در این همایش هیچ هزینه دولتی صرف نشده و شرکت حلاوت به عنوان اسپانسر حمایت مالی این مراسم را برعهده گرفت.

رجبی اضافه کرد: دبیرخانه همایش نخبگان در کمترین زمان ممکن در طی 45 روز راه اندازی شده و همین امر سبب تسهیل دریافت اطلاعات سرمایه گذاران در پروژهای متعدد شهری می شود.

فرماندار نکا گفت: هرچه از مراکز استان ها دور می شویم از ساختار کاسته و برعناصر قدرت افزوده می شود و ما برای اینکه ساختار شهرستان را ارتقا دهیم از افراد نخبه و اثرگذار شهرستان درجهت توسعه استفاده می نماییم.  


۱۳۹۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن