تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801312346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الناز دبیری فاتح مسابقات تنیس روی میز جام فجر بانوان همدان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

الناز دبیری فاتح مسابقات تنیس روی میز جام فجر بانوان همدان شد همدان- ایرنا-رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: الناز دبیری فاتح مسابقات تنیس روی میز جام فجر بانوان استان همدان شد.


ˈمحسن افروختهˈ روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت دهه مبارک فجر بانوان به میزبانی سازمان تامین اجتماعی و با حضور 53 ورزشکار در جداول دوره ای حذفی در سالن کارگران شهر همدان برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این پیکارها الناز دبیری بدون باخت در صدر ایستاد، شیما صفائی عنوان دوم را کسب کرد و فائزه ابوطالبیان و هدیه آقا محمدی به صورت مشترک در جای سوم قرار گرفتند و سر داوری مسابقات را معصومه یعقوبی و نظارت زهره ابو طالبیان بعهده د اشتند.
افروخته در ادامه اظهار داشت: همچنین دور رفت مسابقات باشگاهی استان همدان در دو رده سنی زیر پانزده سال و بزرگسالان با شناخت نفرات برتر پایان یافت.
وی افزود: در این پیکارها 18 تیم در زیر پانزده سال و 14 تیم در رده سنی بزرگسالان از شهرستانهای کبودرآهنگ، لالجین، بهار و همدان بایکدیگر رقابت کردند که در رده سنی زیر پانزده سال تیم دونیک همدان متشکل از مازیار شماسائی و امیر حسین فرهادی مقام نخست را کسب کردند، علیصدر همدان با ترکیب عرفان لرستانی و سپهر ثمری دوم شدند و فجر همدان با سروش دولت یاری و پارسازینتی در جای سوم قرار گرفتند.
افروخته خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم شهید خدا کرمی با ترکیب حبیب قاسمی و محمد نوقان مقام نخست را کسب کردند، تیم آدیداس همدان با میلاد یعقوبی و محمد موسیوند دوم شدند و تیم لالجین متشکل از قربان ملاحسینی و محمدرضا عطاب در رده سوم جای گرفتند.
وی یادآور شد: در دور برگشت حساسیت بازی ها بیشتر است چرا که امتیازات با ضریب دو محاسبه می شوند.
7520/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن