تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط ما نسبت به همگروهانمان بهتر است/ قطعاً بهتر از دوره قبل نتیجه می‌گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین:
شرایط ما نسبت به همگروهانمان بهتر است/ قطعاً بهتر از دوره قبل نتیجه می‌گیریم
علیداد ساوه شمشکی گفت: اگر چه پیش بینی درالمپیک غیر ممکن است اما شرایط ما نسبت به همگروهانمان بهتر است.
سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی اسکی الپاین در شرایط خوبی درسوچی درحال ادامه تمریناتش است.

در روز چهارشنبه دو سهمیه مردان ما در رشته مارپیچ بزرگ مسابقه دارند و پس از آن در روز جمعه در رشته مارپیچ کوچک فروغ عباسی سهمیه بانوی ما مسابقه دارد و پس از آن آقایان ما در رشته مارپیچ کوچک  رقابت می کنند.

ساوه شمشکی درخصوص شرایط برف پیست‌های سوچی عنوان کرد: به هر حال وضعیت برف کشورمان با برف این جا متفاوت است اما درطی تمریناتی که در این مدت داشته و داریم با برف پیست‌های سوچی آشنا شده‌ایم وامیدوارم در روز مسابقه نیز نمایندگان آلپاین کشورمان نتیجه خوبی بگیرند.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در مورد وضعیت اسکی سایر کشورها بیان کرد: باید قبول کنیم که همه کشورها پیشرفت کرده‌اند و قوی شده‌اند.

ما هم با تمریناتی که داشته‌ایم رشد خوبی کرده‌ایم و می‌توانم این را بگویم که در بین کشورهای همگروه خودمان وضعیت بهتری داریم.

ساوه شمشکی در پایان با اشاره به میزبانی سوچی از المپیک زمستانی خاطرنشان کرد: میزبانی روسیه از این رقابت‌ها بسیار خوب است و از نظر محل اسکان وتغذیه و محل تمرینات در شرایط مطلوبی قرار داریم در ابتدای حضورمان در سوچی مسائل امنیتی کمی اتلاف وقت داشت اما به مرور زمان به شرایط عادت کردیم وفکر می‌کنم میزبانی این دوره از بازی‌ها بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/










تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن