تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803510052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمقانه ترین روش ها برای کاهش وزن


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
احمقانه ترین روش ها برای کاهش وزن
این راه ها احقانه ترین روش ها برای کاهش وزن است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از جام خانواده، مردم به دلایل زیادی وزنشان را کم می کنند، آنها معمولا به دلایل زیر وزن کم می کنند، برای یک فعالیت ورزشی، برای دلایل سلامتی، فقط برای اینکه ظاهر بهتری داشته باشند، برخی اوقات کسانی که می خواهند وزن کم کنند از روش های احمقانه ای استفاده می کنند. این راه ها احقانه ترین روش ها برای کاهش وزن است.

مردم به دلایل زیادی وزنشان را کم می کنند، آنهامعمولا به دلایل زیر وزن کم می کنند، برای یک فعالیت ورزشی، برای دلایل سلامتی، فقط برای اینکه ظاهر بهتری داشته باشند، یا به خاطر یک بیماری نهفته. این افراد با روش های زیادی می توانند وزن کم کنند، مثل کم کردن مقدار غذایشان، ورزش کردن یا روش های جایگزین دیگر. اما برخی اوقات کسانی که می خواهند وزن کم کنند از روش های احمقانه ای استفاده می کنند. این راه ها احقانه ترین روش ها برای کاهش وزن است.

1. کمربندهای لاغری :

ثابت شده که وزن کم کردن بدون ورزش یا سالم غذا خوردن تقریبا غیرممکن است. شما می توانید با کمربندهای Slim sauna برای کاهش وزن موقتی در اطراف کمر تلاش کنید. این کمربندها کمک می کنند با عرق کردن در ناحیه کمر آب اضافی بدنتان را حداقل به مقدار کمی از دست بدهید. این کمربندها با باتری کار کرده و شما می توانید آن را با قدرت های متفاوت به کار ببندید.

کمربندهای Slim sauna با عناوینی مثل "قابل حمل" و "راه حل راحت برای کاهش وزن" به فروش می رسند، اینها هیچ کاری نمی کنند به جز اینکه به صاحبش توهم لاغر شدن می دهند. حقیقتا آنها کار نمی کنند و راهی وجود ندارد که از یک جریان الکتریسته که چربی ها را ظرف چند دقیقه آب می کند بگذرد. این کمربندها در یک زمان کوتاه مدت موثرند و کمک می کنند در دوره کوتاه مدت وزن کم کنید.

استفاده از کرم های لاغری :

تا به امروز همیشه تصور می شده که خریدن کرم های لاغری معجزه آسا یک پیروزی امیدوارانه است. درحالیکه زنان انگلیسی سالانه 30 میلیون پوند را برای خرید چنین محصولاتی خرج می کنند، افراد شکاک می گویند که بسته های چنین محصولاتی بیش از اندازه ای است که حقیقت داشته باشد. کرم های لاغری ای وجود دارند که ادعا می کنند راه حل نهایی کاهش وزن هستند. اما در مبحث پزشکی هیچ مدرکی دال بر اینکه فواید چنین کرم هایی را ثابت کند وجود ندارد تمام کرم ها با ایده پوست لطیف تر و سفت تر و کم کردن وزن فریبتان می دهند. تنها ورزش های هوازی و قدرتی وقتی که به صورت منظم با هم کارشوند می توانند در کاهش وزن سالم، کمک کنند.

محصولات کاهش وزن با پایه فیبر :

این محصولات ادعا می کنند که آب را جذب کرده و معده را متورم می کنند، که در نتیجه درد و رنج حاصل از گرسنگی کشیدن به دست می آید. با این حال دیده شده که برخی از شکم پر کن ها مثل guar gum ممکن است منجر به انسداد شدید در معده یا نای شود. پس میتوان گفت این ها مسدود کننده های نشاسته ای هستند که مدعی اند با مسدودکردن یا منع کردن غذاهای نشاسته دار در رژیم غذایی تان سبب کم شدن اشتها و کمتر غذا خوردن بشوند. بااین حال دیده شده که این مسدود کننده نشاسته ای می تواند منجر به حالت تهوع، استفراغ، اسهال و دردهای معده نیز بشود.

وزن کم کردن با خندیدن یک خنده خوب اولین کلاس رژیم گرفتن است! شگفت انگیز است اما حقیقت دارد؛ این نتیجه ای است که دانشمندان آمریکایی بعد از مطالعه روی 45 فرد بزرگسال کشف کردند. تحقیقات نشان داد که یک خنده قوی برای 10 تا 15 دقیقه روزانه می تواند انرژی ای معادل 10 تا 40 کالری را بسوزاند. این حقیقت تنها می تواند سالانه نیم کیلو تا دو کیلو وزن را کم کند! خندیدن واقعا می تواند بهترین دارو باشد. نه تنها اعصاب را آرام می کند، سیستم ایمنی را محافظت می کند، یخ را آب می کند، بلکه کالری هم می سوزاند.

وزن کم کردن با هیپنوتیزم :

افرادی هم هستند که می خواهند با کمک هیپنوتیزم وزن کم کنند، اینها سعی می کنند با تغییر رفتارها وزن کم کنند. تحقیقات نشان داده کسانی که سعی می کنند با هیپنوتیزم لاغر شوند اگر آن را همراه با ورزش و رژیم به کار گیرند ممکن است چند کیلویی وزن کم کنند. آیا حقیقت دارد که هیپنوتیزم کمک می کند وزنمان را کم کنیم؟

متخصصین سلامت تصدیق کرده اند که هیپنوتیزم می تواند تاثیرات مثبتی بر روی افرادی با شخصیت معین بگذارد. چونکه هیپنوتیزم نوعی روان درمانی است که وقتی موضوع آن یک فرد باشد خوب عمل خواهد کرد. اگر مردم مردد نباشند و همیشه مقاوم باشند هیپنوتیزم موثر واقع نخواهد شد. افراد زیادی هستند که به سختی وزن کم می کنند. وقتی تمام روش های کاهش وزن با شکست مواجه شد، هیپنوتیزم می تواند جایگزین باشد.

رژیم کرم کدو : این رژیم شبیه فیلم های ترسناک است، و احمقانه ترین رژیم برای وزن کم کردن است. این رژیم بر پایه خوردن کرم کدو است، در این رژیم اجازه می دهند کرم ها کربوهیدارت ها یا دیگر محتویات اضافی غذا را بجوند تا وزنشان را کاهش دهند. اگر هنوز از این مخلوقات وحشتناک، زشت و نواری شکل که درون بدنتان زندگی کرده و میلیون ها تخم می گذارند منزجر نشده اید باید بهتان بگوییم این کرم ها می توانند منجر به از دست دادن ویتامین ها و مواد مغذی بدنتان شوند.

رژیم خواب:

کاهش وزن با خوابیدن؛ یکی از بی دردسرترین ایده ها که بدون سختی و زحمت است و حالا به دست آوردن مقداری حرکت مدیون این حقیقت است که خوابیدن و قطع کردن آن کارهای مشخصی برای بدن می کند، مثل تاثیر گذاشتن بر وزن بدن. خوابیدن بیشتر از تنها یک مکانیزم دوست داشتنی است. وقتی شما در خواب هستید بدنتان برای منظم کردن دستگاه ها کار می کند و هر آسیبی که در طول روز به بدن رسیده را التیام می بخشد.


وزن کم کردن با سیگاری شدن:

بعضی از آدم ها برای اینکه میل به خوردن را کاهش دهند سیگار می کشند. این آدم ها معمولا فکر می کنند که سیگاری ها همیشه لاغر تر از افراد غیر سیگاری هستند. علاوه بر از دست دادن اشتها، فرض می شود که نیکوتین سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. وقتی که سوخت و ساز افزایش پیدا کند انرژی بیشتری برای انجام فعالیت های بدنی استفاده می شود. با این حال در تحقیقات ثابت نشده سیگار کشیدن بتواند تا حد قابل توجهی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و درعوض سیگار کشیدن موجب بروز امراض متفاوتی مثل سرطان، بیماری های قلبی، دیابت و سکته قلبی می شود.


کاهش وزن با پلاستیک های بسته بندی یا سلفون:

دربرخی مناسبت های خاص که لازم است لباسی بپوشید که کاملا اندازه تان باشد نیازمند لاغری سریع هستید.عروس یا همراهان عروس که باید لباس های ماکسی بپوشند که کاملا جذب بدنشان باشد، اما وقتی اضافه وزن دارند این کار مشکل می شود. ورزشکاران و بوکسورها نیز برای اینکه مطمئن شوند قبل از وزن شدن برای یک مراسم یا مسابقه به وزن قطعی برسند نیازمند کاهش وزن سریع هستند.

از دست دادن چربی های اضافی با رفتن به سالن ورزشی امکان پذیر است اما اشخاصی که نیاز دارند سریع لاغر شوند سعی می کنند که آب بدنشان را از دست دهند. یکی از اصلی ترین خطرات این روش از دست دادن آب و مایع خیلی زیاد از بدن می باشد. علاوه براین پلاستیکی که این افراد استفاده می کنند از جنس پولیوینل کلورید (پی وی سی) که گفته شده برای مصرف کننده ها خطرناک است. این پلاستیک ها همچنین وزن شما را کم نمی کنند، بلکه فقط آب بدن شما را می گیرند و با کاهش چند اینچی توهم کاهش وزن بهتان می دهد.



1392/10/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن