تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804551665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد شیران: پاس به خانه اول خود باز می‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فریاد شیران: پاس به خانه اول خود باز می‌گردد
پیشکسوت تیم فوتبال پاس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط بازیکنان سابق پاس قرار شده که این تیم مجدداً به خانه اول خود بازگردد.
ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازگشت تیم پاس به تهران اظهار داشت: حدود دو ماه پیش خبری مبنی بر اینکه تیم پاس به تهران منتقل می‌شود را شنیدم من در مقطع کوتاهی از فوتبالم را در پاس گذراندم و زمان انتقال پاس به همدان یکی از مخالفان جدی این کار بودم و مدت زمان کوتاهی مانع انتقال شدم اما این انتقال توسط افرادی که از فوتبال اطلاعاتی نداشتند با نفوذ خود مسبب این کار شدند.
 
وی در ادامه افزود: این انتقال موجب ظلم به فوتبال کشورمان شد و تربیت بدنی استان تهران و مسئولان در مقابل این ظلم روزه سکوت گرفتند که تا امروز ادامه داشته است.
 
فریاد شیران همچنین بیان کرد: تیم پاس یکی از با ریشه و قدیمی‌ترین تیمهای پایتخت محسوب می‌شود که بازیکن‌ساز و مربی‌ساز نیز می‌باشد.تیمی با این پیشینه فوتبالی شایستگی اینکه به شهرستان منتقل شود را نداشت.
 
وی همچنین تصریح کرد: آرزوی پیشکسوت‌های پاس بازگشت این تیم به خانه اصلی خود می‌باشد تا فصل آینده را در پایتخت شروع کنند. در این چند سالی که این تیم به همدان انتقال یافته مشکلات زیادی را به بار آورده که یکی از مشکلات آن منشوری شدن عده‌ای از مسئولان این تیم است.
 
فریاد شیران در ادامه بیان کرد: زمانی که پاس در تهران حضور داشت فوتبال کشورمان پربار بود و پاس یکی از تیمهایی بود که بازیکنان فراوانی را به عنوان لژیونر به کشورهای دیگر معرفی می‌کرد.
 
وی تأکید کرد: برای سال آینده برنامه‌ریزی‌هایی شده و صحبتهایی در رابطه با خرید ورزشگاه دستجردی توسط یکی از بانکهای خصوصی انجام شده است.
 
پیشکسوت پاس گفت: انتقال پاس به تهران یک اتفاق خوب است همدان در حال حاضر دو سهمیه در فوتبال کشورمان دارد و اکثریت مردم همدان طرفدار تیم الوند و مخالف شدید تیم پاس هستند قرار شده که بودجه پاس را به الوند دهند.
 
فریاد شیران همچنین افزود: وزارت ورزش و جوانان حدود سه روز پیش مصاحبه‌ای در خصوص ادغام پاس و الوند انجام داد تا فقط یک تیم بتواند به لیگ برتر راه پیدا کند.
 
وی در ادامه تأکید داشت: گفته شده اگر تیم پاس به همدان منتقل نمی‌شد این تیم منحل می‌شد به نظر من اگر پاس منحل می‌شد خیلی بهتر بود که تبانی در کارها باشد.
 
فریاد شیران در رابطه با اینکه اگر پاس به تهران منتقل شود به روزهای اوج خود بازمی‌گردد بیان کرد: اگر این کار صورت بگیرد خیلی به نفع تیم پاس است و این تیم دوباره قدرت پیدا می‌کند و به روزهای اوج خود بازمی‌گردد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیمهایی که در لیگ هستند بازیکن شهرستانی زیاد دارد در فوتبال تهران در بخش نخبه و استعدادیابی کمتر به این امر رسیدگی و در حق فوتبال پایتخت ظلم می‌شود.
گفتنی است: تیم فوتبال پاس چند سال گذشته از سوی مسئولان غیر فوتبالی از تهران به همدان منتقل شد و بر این اساس این تیم پس از انتقالش به همدان همچون گذشته نبود و نتایج قابل قبولی در لیگ به دست نمی‌آورد و چند سال هم در لیگ دسته یک حضور داشت.
 
به هر حال این روزها صحبت از انتقال پاس از همدان به تهران شنیده می‌شود و پیشکسوتان تلاش می‌کنند تا این تیم را به تهران باز گردانند و باید ببینیم موفق به انجام این کار می‌شوند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن