تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820070314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین خاطره خسرو حیدری از دربی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بهترین خاطره خسرو حیدری از دربی
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین خاطره‌ام از دربی پایتخت ۴ برد متوالی مقابل پرسپولیس است. به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، خسرو حیدری در حاشیه تمرین استقلال در پاسخ به سوالات خبرگزاری ناگویای ژاپن در مورد شرایط استقلال قبل از دربی گفت: ما هفته گذشته پیروز شدیم و به صدر جدول آمدیم و یک بازی دیگر تا قبل از بازی با پرسپولیس داریم و می‌خواهیم در آن بازی هم پیروز شویم و با روحیه به دربی برویم.


وی در مورد بدترین و بهترین خاطره‌اش از دربی گفت: بازی‌های زیادی بوده‌ام که بیشتر آنها مساوی شده است اما بهترین خاطره‌ام 4 برد متوالی در دربی است و بدترین خاطره‌ام همان شکست 3 بر 2 است آن هم در حالی که 2 بر صفر پیروز بودیم اما در چند دقیقه بازی را از دست دادیم.


حیدری در مورد اینکه خطرناک‌ترین بازیکنی که مقابلش باید در دربی بازی کند چه کسی است گفت: سوال‌های حاشیه‌ای می‌پرسید همه بازیکنان خوب هستند و پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد. مربیان قطعا تمهیداتی را می‌اندیشند تا هر بازیکنی که مقابل بازیکن دیگر بازی می‌کند بتواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد.


به گزارش فارس، خسرو حیدری از اینکه خبرنگاران ژاپنی سوال‌های حاشیه‌ای می‌پرسیدند و اشراف کاملی به مسائل دربی داشتند تعجب کرده بود.




1392/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن