تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار سياسي چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" چهارشنبه
مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حضور ۲۵ رئیس مجلس در نهمین کنفرانس بین‌المجالس اسلامی/ مواضع سیاست خارجی باید براساس منافع ملی باشد ، مردم در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند ، با تمام وجود خود را برای عرصه "جنگ نرم" آماده کنید/ افق‌های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد و... است
مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

معاونت راهبردی ریاست جمهوری تصمیم گیرنده بودجه 3 هزار میلیاردی وزارت بهداشت شد


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/23/2015215_761.jpg



 عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 93 در مجلس، درباره کسر اعتبار سه هزار میلیارد تومانی بودجه وزارت بهداشت درلایحه بودجه 93 توسط مجلس، گفت: پس از بحث‌های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق مقرر شد به طور کلی بحث سه هزار میلیارد تومان بر عهده معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری گذاشته شود.

با تمام وجود خود را برای عرصه "جنگ نرم" آماده کنید/ افق‌های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور در جمع دانشجویان حاضر در دوازدهمین اردوی جهاد اکبر، پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حاضر در این اردوی آموزشی تشکیلاتی را قرائت کرد.

استکبارستیری مهم‌ترین اصل در راهپیمایی 22 بهمن است/مردم پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران با تأکید بر اینکه ما بچه‌های سال 57 هستیم، گفت: استکبارستیزی مهم‌ترین اصل در در راهپیمایی 22 بهمن است و ملت ایران امسال هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی حضور یافتند.

تشریح ۲۸ بند "توافقنامه ژنو"
 حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نبویان در جمع دانشجویان انجمن‌های اسلامی مستقل سراسر کشور پیرامون مذاکرات ژنو به سخنرانی پرداخت و ابعاد مختلف آن را تجزیه و تحلیل کرد.

مردم در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که آمریکا برده حلقه به گوش رژیم صهیونیستی است و ملت ایران هیچ ترسی از تهدید ندارد، گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن، در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند.

"افخم" حادثه سقوط هواپیمای نظامی الجزایر را تسلیت گفت
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه سقوط یک فروند هواپیمای نظامی الجزایر و کشته شدن ده‌ها تن از نظامیان و خانواده‌های آنها را تسلیت گفت.

بررسی سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس در کمیته سفرهای خارجی مجلس
رئیس هیات پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس با اشاره به پاسخ مثبت به دعوت همتای خود برای سفر به این کشور، گفت: در حال حاضر کمیته سفرهای خارجی مجلس در حال بررسی زمان سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس است.

حضور ۲۵ رئیس مجلس در نهمین کنفرانس بین‌المجالس اسلامی/ مواضع سیاست خارجی باید براساس منافع ملی باشد
سخنگوی نهمین کنفرانس بین المجالس اسلامی گفت: پیش بینی می‌شود حداقل ۲۵ رئیس در نهمین کنفرانس بین المجالس کشورهای اسلامی حضور داشته باشند.

با تمام وجود خود را برای عرصه "جنگ نرم" آماده کنید/ افق‌های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد
 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور در جمع دانشجویان حاضر در دوازدهمین اردوی جهاد اکبر، پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حاضر در این اردوی آموزشی تشکیلاتی را قرائت کرد.







تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن