تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی: درباره قهرمانی در لیگ برتر نمی توان از حالا اظهار نظر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دایی: درباره قهرمانی در لیگ برتر نمی توان از حالا اظهار نظر کرد تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر اتفاقی ممکن است بیافتد و بر همین اساس از حالا نمی توان درباره قهرمان لیگ برتر با قطعیت اظهار نظر کرد.


به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، علی دایی پس از تمرین امروز سرخپوشان،افزود: تیم پرسپولیس هیچ چیزی را به اما و اگر نمی سپارد و بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود در 4 بازی باقیمانده برای حداکثر امتیازات تلاش خواهند کرد تا بتوانند از شانس احتمالی برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا بهره مند شوند.
وی در ادامه بازیکنان تیمش را صبور خواند و گفت: بازیکنانم در فصل جاری مشکلات زیادی را تحمل کردند و انتظار نداشتند نسبت به مشکلات موجود توجهی نشود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تازه ترین شرایط این تیم پس از بازی با فجرسپاسی و از دست رفتن دو امتیاز مهم این دیدار نیز گفت:ما تمرینات خود را پیگیری می کنیم و درنظر داریم زمان از دست رفته را به دلیل چند روز تمرین نکردن بازیکنان جبران کنیم، به هر حال تیم به واسطه تمرین نکردن از نظر بدنی کمی دچار مشکل شده و این موضوعی طبیعی است. ما در طراحی برنامه تمرینات این نکته را لحاظ کرده ایم که بتوانیم از نظر بدنی تمریناتی انجام دهیم که جبران تمرینات برگزار نشده، شود. بر همین اساس امروز (چهارشنبه) صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و روز پنجشنبه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات پرفشاری را انجام خواهیم داد تا بتوانیم عقب ماندگی ناشی از عدم برگزاری تمرینات را جبران کنیم. ما 4 جلسه پرفشار را مدنظر داریم و به همین دلیل روز جمعه به بازیکنان استراحت خواهیم داد و از روز شنبه روی تمرینات تاکتیکی و فنی تمرکز خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که مشکلات بوجود آمده آیا در دیدار این تیم برابر فجر تاثیر گذار بوده است یا خیر، تصریح کرد:به طور حتم تیمی که تمرین نداشته باشد، دچار مشکل می شود، وقتی بازیکن به لحاظ ذهنی هزار و یک درگیری فکری دارد و نمی تواند تمرکز داشته باشد، مغز هم خوب کار نمی کند و دستورات لازم را به بدن نمی دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: درحال حاضر آن چیزی که نسبت به آن سر سوزنی تردید ندارم، این است که بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود و جان و دل به میدان می روند، آنها برای این که اثبات کنند این مشکلات تاثیری روی عملکردشان نمی گذارد حتی فراتر از توان خود تلاش خواهند کرد، اما خوب خواسته یا ناخواسته مشکلات روی عملکرد تاثیر می گذارد با این همه از آنان می خواهم باز هم همانند گذشته صبوری کنند.
دایی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به پیشکسوتان، هواداران و بخش خصوصی نیز گفت: به طور یقین وجود امثال خادم که از جنس ورزش هستند و مشکلات را خوب درک می کنند، خیلی می تواند برای بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال پس از سال های سال تاثیر داشته باشد. ورزشی بودن از یک طرف و تحصیلات و علم از سویی دیگر و اشراف به این موضوع مهم مواردی است که خادم از آن برخوردار است و از این نظر انتخاب بسیار خوبی برای این تغییر به حساب می آید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به این سووال که آیا برای خصوصی سازی راهکار و پیشنهادی دارید یا خیر، اظهارداشت: ما که نباید راهکار دهیم، کارشناسانی هستند که روی این مسائل تحقیق کرده و به جمع بندی رسیده اند، اما بدون تعارف نباید خودمان را فریب بدهیم. احساس می کنم پرسپولیس و استقلال تا مدت های مدید شرایط واگذاری و وارد شدن به بازار بورس را نخواهند داشت چرا که ورود آنها به بازار بورس شرایطی را می طلبد که آنها بعید است از آن برخوردار باشند.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی وزارت ورزش می تواند نسبت به واگذاری این دو باشگاه به شکل 4،3 ساله اقدام کند و از طریق مزایده یا روش های دیگر این کارها را انجام دهد تا شرایط برای واگذاری کامل تسهیل شود. به هر حال کار سخت و پیچیده ای است و جوانب زیادی دارد اگر اراده و عزم کافی وجود داشته باشد عملیاتی خواهد شد.
دایی با اشاره به اظهارات هفته گذشته اش که شبهاتی را بدنبال داشت نیز گفت:به طور مشخص اصلاً نه قصد مداخله داریم و نه قصد حرمت شکنی و خدای نکرده بی احترامی. بنده به هیچ فردی بی احترامی نمی کنم، اتفاقاً احترام هم می گذاریم، حرف ما این است که پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت هستند و دولت باید جوابگو باشد و پاسخگو. حرف ما این است که پرسپولیس یک تیم دولتی است و تا زمانی که واگذار نشده باید پشتیبانی دولتی داشته باشد ، سوال من این بود که چطور تیم های دیگر از بودجه دولتی ارتزاق می کنند، اما برای پرسپولیس و استقلال پول نیست، حالا هم همین حرف را می زنم و چیزی هم که می گویم یکی حقیقت است و قطعاً انتظار نابجایی نیست. شاید قصد و اراده این باشد که در اسرع وقت پرسپولیس و استقلال واگذار شوند اما شاید این واگذاری ناخواسته هم که شده طولانی شود. در چنین شرایطی نمی شود که آنها بلاتکلیف باشند و هیچ بودجه ای دریافت نکنند. ما می دانیم و می شنویم که وزارت ورزش نیز برای پرداخت به پرسپولیس یا استقلال موانع، محدودیت ها و مشکلاتی دارد اما خوب اینها باید مرتفع شود.
دایی تاکید کرد: در طی سه ماه اخیر که این مشکلات شروع شد و در هفته های اخیر به واسطه حاد شدن مشکلات اوج گرفت اگر اقدامی صورت می گرفت، قطعاً کار به اینجاها نمی کشید. حالا نمی دانم چرا از حرف های من برداشت های متفاوت شده، من از حرفم برنمی گردم و عقب نشینی نمی کنم اما این را هم بگویم که قصد بی احترامی به هیچ احدی را نداشته ام و معتقدم که جایگاه ها باید حفظ شود، اگر خیلی ها جای من باشند و ببینند که این بچه ها با چه مشکلاتی مواجه هستند، نگاه ها متفاوت خواهد شد. دور شدن ها از همدیگر و فاصله گرفتن ها خیلی مشکلات را زیادتر و پیچیده تر می کند.
سرمربی تیم پرسپولیس افزود: بنده معتقدم دولت و وزارت ورزش به عنوان متولی پرسپولیس و استقلال به عنوان پرطرفدارترین تیم ها باید نگاهی پدرانه به آنها داشته باشد، این انتظار نابجایی نیست، بیایند و فارغ از همه مسائل به آنها کمک کنند. ما خوشحالیم که بحث واگذاری پرسپولیس مطرح شده این نشان می دهد که در سطح کلان تصمیم گیری هایی می شود و برنامه های مدنظر است و امیدواریم که برای کوتاه مدت نیز موانع و محدودیت ها برطرف شود تا مشکلات به طور موقت هم که شده حل شود. به هر حال خیلی تیم ها به عنوان تیم های دولتی در همین لیگ برتر در حال دریافت بودجه هستند و به طرق مختلف از بودجه بیت المال بهره مند شده اند.
دایی درخاتمه درباره تازه ترین ادعاهای مسوولان فدراسیون مبنی بر اینکه شرکت نکردن بازیکنان درتمرینات می توانددرمصادیق تبانی به حساب آید، گفت: هیچ تردیدی ندارم تبانی در ذات بازیکنان ما نیست و به چیزی که اصلاً فکرش را هم نباید کرد، همین موضوع است. ما نباید به برخی مسائل دامن بزنیم. معتقدم فدراسیون فوتبال به جای برخوردهای قهری باید بیاید و کمک کند نه تنها پرسپولیس و استقلال بلکه هر باشگاهی که دچار بحران های عدیده می شود، راه حل ارائه کنند تا مشکلات آنان برطرف شود.
ورزشی.(1)**9144**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن