تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802954813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد بليت‌هاي مازاد جام جهاني، 21 اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خريد بليت‌هاي مازاد جام جهاني، 21 اسفند
عضو کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال، آمار ثبت نام بليت بازي‌هاي تيم ملي ايران مقابل سه تيم نيجريه، آرژانتين و بوسني را در جام جهاني اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، به دنبال اتمام مهلت ثبت نام براي بليت‌هاي جام جهاني، محمد درخشان درباره آمار ثبت نام اين بليت‌ها گفت: مهلت ثبت نام براي بليت‌هاي جام جهاني به پايان رسيد و البته روز 21 بهمن، در حاليکه فيفا به فدراسيون فوتبال تا ساعت 12 ظهر فرصت داده بود اما بازهم با تقاضاي فدراسيون فوتبال، در يک نوبت تا ساعت 16:30 و در نوبت ديگر تا ساعت 19:30 فرصت را براي کساني که به صورت حضوري به کميته بازاريابي آمده بودند تمديد کرديم اما فيفا ديگر از ساعت 19:30 به بعد تاريخ را تمديد نکرد تا فرصت ثبت نام به پايان برسد و به هيچ وجه تمديد نشود.

وي ادامه داد: همانطور که در کنفرانس مطبوعاتي هم آمار ثبت نام بليت‌ها را اعلام کرده بودم، امروز هم بد نديدم تا در پايان مهلت ثبت نام، آمار نهايي ثبت نام را اعلام کنم. در بازي ايران-نيجريه سهميه فدراسيون فوتبال ايران 1840 بليت بود که ايراني‌هاي سراسر جهان 1228 بليت را خريداري کرده‌اند و 612 بليت مازاد ماند. البته درباره بليت‌هاي مازاد بايد بگويم که بليت‌هاي مازاد در اختيار فيفا قرار مي‌گيرد و فيفا آنها را به فروش مي‌رساند. سهميه بليت درجه اول 100 عدد بود که 904 نفر براي آن ثبت نام کردند. سهميه بليت درجه دو 435 عدد بود که 138 نفر متقاضي ثبت نام بوده اند و اين کار را انجام داده‌اند. سهميه بليت درجه سوم هم 1035 بليت بود که 186 نفر براي خريد اين بليت ثبت نام کرده‌اند.

درخشان با اشاره به اينکه قرعه کشي براي بليت درجه اول چگونه صورت مي‌گيرد گفت: براي بليت‌هاي سطح يک يا همان درجه اول، فيفا قرعه کشي را انجام مي‌دهد و بر اين اساس که همه ثبت نام کنندگان اعلام کرده‌اند که در صورت برنده نشدن در اين قرعه کشي به محل بليت‌هاي درجه دو و سوم مي‌روند، قرعه کشي را انجام مي‌دهد. به عنوان مثال در همين بازي ايران-نيجريه، 904 نفر براي جايگاه 100 نفره درجه اول ثبت نام کرده‌اند که پس از قرعه کشي، 804 نفر مازاد مي‌مانند. درواقع براي رسيدن به جايگاه درجه اول در اين بازي از هر 9 نفر، يک نفر شانس برنده شدن دارد. 804 نفري که باقي مي‌مانند براي رفتن به جايگاه درجه دوم هم قرعه کشي مي‌شوند. البته در بخش بليت‌هاي درجه دو که سهميه ايران 435 نفر بوده، 138 نفر ثبت نام کرده‌اند که باقي مانده اين جايگاه يعني 297 جاي خالي بين 804 نفر قرعه کشي مي‌شود. باقي مانده اين قرعه کشي به جايگاه سوم مي‌روند که احتياجي به قرعه کشي ندارد چرا که از 1035 نفر، 186 نفر ثبت نام کرده اند و 849 بليت باقي مي‌ماند که باقي مانده در اين جايگاه‌ها جا مي‌گيرند و کسي بدون بليت نمي‌ماند. در دو بازي ديگر هم سهميه‌ها به نحوي است که پس از قرعه کشي کسي بدون بليت نخواهد ماند.

عضو کميته بازاريابي درباره آمار فروش بليت هاي بازي ايران-آرژانتين هم گفت: 3292 بليت به فدراسيون فوتبال ايران اختصاص پيدا کرده که 1670 بليت به فروش رفته و 1613 بليت مازاد باقي مانده که در اختيار فيفا قرار گرفته است. براي بليت‌هاي درجه اول که سهميه اش 100 بليت بود 1181 نفر ثبت نام کرده‌اند که از هر 11 نفر يک نفر شانس برنده شدن در اين جايگاه را دارد. براي بليت درجه دوم که سهميه فدراسيون 798 بليت بود، 195 نفر ثبت نام کرده و براي بليت هاي درجه سه از 2394 بليت سهميه، 303 نفر ثبت نام کرده‌اند که مازاد قرعه کشي بليت‌هاي سطح اول به دو جايگاه مي‌رسد.

وي درباره آمار بليت‌هاي بازي ايران و بوسني هم گفت: از 2748 بليتي که به فدراسيون فوتبال ايران اختصاص پيدا کرده 1162 بليت ثبت نام شده و 1586 بليت مازاد شده است. از سهميه 100 تايي بليت‌هاي درجه يک، 864 بليت نفر ثبت نام کرده‌اند، از 662 سهميه درجه دو بليت‌ها، 130 نفر و از 1986 بليت درجه سوم 168 نفر ثبت نام کرده اند. مازاد سهميه درجه يک از طريق قرعه کشي به بليت هاي درجه دو و سه اختصاص مي يابد.

عضو کميته بازاريابي آمار کلي را به اين شرح اعلام کرد: در مجموع 4069 بليت براي سه بازي ثبت نام شده و 3811 بليت مازاد توسط فيفا بازپس گرفته شده است. اين آمار را فيفا اعلام کرده و مربوط به همه ايرانيان سراسر جهان است که از طريق فيفا و سايت فدراسيون فوتبال ثبت نام کرده‌اند. اگر در نظر بگيريم که همه 4069 ثبت نام براي سه بازي بوده است به طور تقريبي هر بازي 1356 نفر بيننده بازي تيم ملي مقابل حريفان خواهند بود. البته ايراني‌ها براي بازي‌هاي مراحل ديگر هم ثبت نام کرده‌اند.به عنوان نمونه براي بازي فينال جام جهاني 13 ايراني بليت ثبت نام کرده‌اند. البته ثبت نام‌هايي هم براي ديدار مراحل حذفي از يک شانزدهم تا يک هشتم و يک چهارم و نيمه نهايي داشته‌ايم که آنها زير 20 ثبت نام بوده است و البته جزو آمار ايراني‌ها محسوب نمي‌شود چرا که مشخص نيست ايران در اين مراحل حضور داشته باشد.

درخشان درباره کساني که هنوز ثبت نام نکرده‌اند گفت: با توجه به اينکه روز چهارشنبه 21 اسفند 92 صندلي افراد ثبت نام کننده مشخص مي‌شود، سايت فيفا از ساعت 12 ظهر 12 مارچ 2013 برابر با چهارشنبه 21 اسفند 92 دوباره براي ثبت نام و خريد بليت‌ها بازمي‌شود. البته اين بار ثبت نام و خريد براي بليت‌هاي مازاد تنها از طريق سايت فيفا و براي کساني که کارت‌هاي اعتباري بين المللي دارند ميسر مي‌شود و ثبت نام از طريق کميته بازاريابي ميسر نيست چرا که براي فدراسيون ها مهلت ثبت نام چهارشنبه هفته گذشته به پايان رسيده بود و براي فدراسيون فوتبال ايران اين مهلت تا ساعت 19:30 روز دوشنبه 21 بهمن 92 تمديد شد و به پايان رسيد. اولويت ثبت نام در اين مرحله براي کساني است که زودتر ثبت نام کنند و فيفا تا زماني که همه بليت‌هاي مازاد به فروش برسد، خريد را باز مي‌گذارد. پيش بيني مي شود که خريد بليت مازاد چند ساعت بيشتر طول نکشد.اما کساني که ثبت نام نکرده‌اند اين فرصت و شانس دارند که از اين طريق هم بليت ها را بخرند اما تاکيد مي کنم که اين خريد فقط از طريق سايت فيفا مقدور است.

وي ادامه داد: 9 اسفند 92 فيفا نتايج قرعه کشي را اعلام مي کند و پرداخت هزينه بليت‌ها آغاز مي شود.10 اسفند صندلي‌ها اعلام مي‌شود و 24 اسفند 92 چاپ بليت‌ها به انجام مي‌رسد. ارديبهشت 93 توزيع بليت‌ها آغاز مي‌شود. البته فدراسيون فوتبال به محض اعلام شدن نام برنده‌ها آنها را اعلام مي‌کند تا براي پرداخت پول اقدام کنند.

درخشان درباره اينکه چرا همه بليت‌هاي بازي‌هاي ايران به فروش رفته نرفته است گفت: هزينه‌هاي سنگين سفر به برزيل باعث شده تا طرفداران تيم ملي نتوانند به صورت چشمگيري براي بازيهاي ايران ثبت نام کنند. البته در اين راه عوامل ديگري هم دخيل بود. اينکه عدم توجه علاقمندان به مسير اين ثبت نام بود که باعث شد روز آخر ثبت نام عده زيادي براي ثبت نام به کميته بازاريابي هجوم بياورند. درحالي که همه چيز به صورت شفاف در سايت فيفا و سايت فدراسيون فوتبال به لاتين و فارسي نوشته شده بود و مسير ثبت نام به راحتي مشخص شده بود، اما برخي به جاي استفاده از منابع موثق و گرفتن اطلاعات از اين منابع به شايعات و شنيده‌هاي پراکنده توجه مي‌کردند. برخي فکر مي‌کردند که اگر تا اين تاريخ ثبت نام نکنند، مي‌توانند بليت‌ها را در برزيل بگيرند يا به همراه تورهايي که به برزيل مي‌روند بليت‌ها را دريافت کنند. اما اصلا چنين چيزهايي صحت ندارد و هنوز هم فدراسيون آژانس مورد نظرش را براي رفتن به برزيل انتخاب نکرده است. بدون بليت بازيها گرفتن ويزا هم کار آساني نيست و ويزا براي کساني که بليت بازي را دارند صادر مي شود. در هر حال موضوع آژانس ها موضع تعيين کننده اي نيست و بحث حمل و نقل مهم است که توسط يک آژانس انجام مي شود، اما اگر بليت بازي در اختيار نباشد، ديدن بازي در ورزشگاه هم ميسر نمي شود.

درخشان در پايان گفت: همانطور که در اول گفت و گويم اعلام کردم، مهلت ثبت نام براي بليت‌هاي جام جهاني به پايان رسيده و البته روز 21 بهمن، در حاليکه فيفا به فدراسيون فوتبال تا ساعت 12 ظهر فرصت داده بود اما بازهم با تقاضاي فدراسيون فوتبال، در يک نوبت تا ساعت 16:30 و در نوبت ديگر تا ساعت 19:30 فرصت را براي کساني که به صورت حضوري به کميته بازاريابي آمده بودند تمديد کرديم اما فيفا ديگر از ساعت 19:30 به بعد تاريخ را تمديد نکرد تا فرصت ثبت نام به پايان برسد و به هيچ وجه تمديد نشود. در هر حال کساني که مي‌خواستند به برزيل بروند اما کارت‌هاي اعتباري بين المللي نداشتند و براي ثبت نام از طريق فدراسيون فوتبال اقدام نکردند، شانس ديدن بازي‌هاي ايران را از دست دادند و در حاليکه مي‌توانستند برنده بليت‌هاي بازي ها باشند، حالا بايد از طريق تلويزيون سه بازي را ببينند.

چهارشنبه 1392/11/23 15:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن