تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی نمایش سيرى در سراى 3 سرباز سوخته به جشنواره تئاتر صاحبدلان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان قاسمی خبر داد:
راهیابی نمایش "سيرى در سراى 3 سرباز سوخته" به جشنواره تئاتر صاحبدلان
همدان - خبرگزاری مهر: سرپرست گروه نمایشی باران ملایر گفت: نمايش "سيرى در سراى 3 سرباز سوخته " از شهرستان ملایر به چهارمين جشنواره بين المللى تئاتر صاحبدلان راه يافت.



محمد قاسمی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به راهيابى اين نمايش به جشنواره صاحبدلان در ارديبهشت ماه، سال آينده در تئاتر شهر تهران اجرا خواهيم داشت.

محمد قاسمى با بیان اینکه طبق روال سال هاى گذشته اين نمايش را در شهرستان ملاير و براى همشهريان خود قبل از آغاز جشنواره  اجرای عموم خواهيم كرد، گفت: برنامه های هنری علاقمندان خاص خود را دارد.

وى با بيان اينكه نمايش "سيرى در سراى 3 سرباز سوخت" اثرى 4 بعدى و با سبك جديدى در تئاتر است، اظهار داشت: در اين اثر، تماشاچيان نمايش را به صورت 4 بعدى و ايستاده بر روى صحنه تماشا مى كنند.

قاسمى ادامه داد: در اين سبك خاص، حدود 60 نفر به طور همزمان از دريچه اى نمايش را تماشا مى كنند و اتفاقات نمايش پشت سر آنها نيز رخ میدهد.

وى كه بازيگرى، نويسندگى و كارگردانى اين نمايش را بر عهده دارد، از پرى بارانى، مريم نوروزى، شيما سيفى، على تركاشوند و عليرضا روزبهانى به عنوان ديگر بازيگراناين نمايش نام برد.

اين نويسنده و كارگردان ملايرى با اشاره به اجراى اين نمايش در جشنواره بين المللى مقاومت در خردادماه گفت: در اين جشنواره پرى بارانى موفق به كسب رتبه نخست بازيگر نقش زن و محمدرضا غفورى نيز از گروه هنرى باران ملاير به عنوان بهترين آهنگساز برگزيده شد.

قاسمى خاطرنشان كرد: در جشنواره تئاتر صاحبدلان كه هر ساله در تهران برگزار مى شود، خبرى از رتبه و جايزه نيست و گروه هاى منتخب تنها به اجراى نمايش مى پردازند و از سبك و نوع نمايشهاى يكديگر ديدن مى كنند كه نمايش "و اينك بازى خاموش" از گروه باران در سال گذشته در اين جشنواره اجرا شد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن