تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوری:ملی پوشان دوومیدانی کار سختی پیش رو دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوومیدانی داخل سالن آسیا - چین؛ داوری:ملی پوشان دوومیدانی کار سختی پیش رو دارند تهران -ایرنا -رییس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه رقابت های قهرمانی دوومیدانی داخل سالن آسیا در چین ورودی رقابتهای جهانی هم است گفت:ورزشکاران کشورمان کار سختی پیش رو دارند.


افشین داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل آنکه تیم های آسیایی برای کسب سهمیه ورودی رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی2014 جهان در لهستان در این مسابقه ها حضور می یابند، یکی از با کیفیت ترین رقابت های قهرمانی آسیا را پیش رو خواهیم داشت.
وی اظهار کرد: تیم ملی کشورمان با 11 ورزشکار و هفت همراه شامل مربی، پزشک، فیزیوتراپ، ماساژور، سرپرست، مدیر تیم ملی 22 امشب به کشور چین پرواز خواهد کرد.
داوری ادامه داد: با توجه به رکوردهای بدست آمده در رقابت های داخل سالن قهرمانی کشور، ورزشکاران کشورمان از شرایط قابل قبولی نسبت به دوره قبل برخوردار هستند.
وی یادآورشد: به دلیل آنکه این رقابت ها قبل از مسابقات جهانی داخل سالن برگزار می شود، ورزشکاران سایر کشورها نیز از شرایط مطلوبی برخوردار هستند.
رییس فدراسیون دوومیدانی یادآور شد:این رقابت ها ارزیابی خوبی از ورزشکاران کشورمان برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به ما خواهد داد و رکورد آنان نشان می دهد که اعضای تیم ملی دوومیدانی کشورمان در چه درصد آمادگی به سر می برند.
وی با بیان اینکه تیم دوومیدانی کشورمان پیش از این سه سهمیه ورودی جهانی را کسب کرده بود گفت: لیلا رجبی از رفتن به مسابقات جهانی انصرف داده و دو سهمیه دیگر هم توسط رضا قاسمی و حسن تفتیان کسب کرده اند.
داوری یادآور شد: حسن تفتیان و لیلا رجبی هر دو در مسابقات فضای باز با ثبت رکوردهای خوب در مواد 100 متر و پرتاب وزنه توانستند مجوز حضور در 60 متر و پرتاب وزنه را بدست آورند.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه ورزشکاران برای حضور در رقابت های جهانی باید از آمادگی کافی برخوردار باشند و حسن تفتیان نیز بعد از کسب رکورد ورودی دچار آسیب دیدگی شده بود، در جلسه کمیته فنی وی توجیهات خود را برای حضور در رقابت های جهانی بیان داشت و مقرر شد که آزمونی از وی پیش از حضور در مسابقات جهانی انجام شود.
به گفته وی، رضا قاسمی در حال حاضر آمادگی خوبی برای حضور در رقابت ها دارد.

** تیم صحرانوردی بزرگسالان و جوانان به ژاپن می رود
رییس فدراسیون دو و میدانی همچنین گفت: تیم صحرانوردی جوانان و بزرگسالان کشورمان هم برای حضور رقابت های قهرمانی آسیا در فوکویامای ژاپن ( 3 و 4 اسفند) به این کشور سفر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه صحرانوردان کشورمان نیز در ژاپن کار مشکلی را پیش رو دارند خاطر نشان کرد: سالها است که ما از شرایط آرمانی در رشته صحرانوردی فاصله گرفته ایم اما طی شش ماه گذشته اعضای تیم جوانان و بزرگسالان به صورت جدی و مداوم زیر نظر کمیته صحرانوردی فدراسیون در اردوهای آمادگی به سر می برد و امیدواریم که در ژاپن نتیجه لازم را کسب کنیم.
ششمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن آسیا روزهای 26 و 27 بهمن ماه جاری در شهر «هانگ جو» چین برگزار خواهد شد.
دوومیدانی کاران ایران در مواد 60 متر، 60 متر مانع، 400 متر، 1500 متر، پرش طول و هفتگانه و پنجگانه با رقیبان آسیایی خود مسابقه خواهند داد.
علی فهیمی و حسین کیهانی (دوندگان 1500 متر)، هادی رحیمی و مهدی زمانی (دوندگان 400 متر)، میلاد سیار( دونده 60 متر مانع)، هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج (ورزشکاران هفتگانه)، محمد ارزنده( پرش طول)، رضا قاسمی (دونده 60متر)، مریم طوسی (دونده 60 متر) و سپیده توکلی (ورزشکار پنجگانه) ملی پوشان کشورمان در این مسابقات هستند.
تیمور غیاثی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کند.

مسابقات در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر:

** 26 بهمن ماه 92 - نوبت صبح:
1- دو 60 متر هفتگانه (1)
2- دو 60 متر (زنان) - مقدماتی
3- دو 60 متر - مقدماتی
4- دو 60 متر با مانع - مقدماتی
5- پرش طول هفتگانه(2)
6- دو 1500 متر- مقدماتی
7- دو 400 متر – مقدماتی
8- دو 60 متر(زنان)- نهایی
9- دو 60 متر - نهایی

* 26 بهمن ماه 92 - نوبت عصر:
1- پرش طول – نهایی
2- دو 60 متر با مانع- نهایی
3- پرتاب وزنه هفتگانه (3)
4- دو 400 متر- نهایی
5- دو 1500 متر- نهایی
6- پرش ارتفاع هفتگانه(4)

* 27 بهمن ماه 92 - نوبت صبح:
1- دو 60 متر با مانع پنجگانه
2- دو 60 متر با مانع هفتگانه
3- پرش ارتفاع پنجگانه
4- پرش با نیزه هفتگانه
5- پرتاب وزنه پنجگانه

* 27 بهمن ماه 92 - نوبت عصر:
1- پرش طول پنجگانه
2- دو 800 متر پنجگانه
3- دو 1000 متر هفتگانه
تیم ملی دوومیدانی ایران در دور قبلی این رقابت ها که سال 90 در چین برگزار شد با کسب شش مدال رنگارنگ (3طلا، 1نقره و 2برنز) به کار خود پایان داد.
مریم طوسی و رضا بوعذار در 400 متر و رضا قاسمی در 60 متر ملی پوشان طلایی ایران در این رقابت ها بودند. تنها نقره ایران را لیلا رجبی در ماده پرتاب وزنه به دست آورد. امین قلیچی در 400 متر و سپیده توکلی در پنجگانه ملی پوشان برنزی کشورمان در این رقابت ها بوده اند.
ورزشی (4)**1067**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن