تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802884275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل پرسپولیس مشهد تلفنی خبر انحلال تیم را به بازیکنان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل پرسپولیس مشهد تلفنی خبر انحلال تیم را به بازیکنان داد تهران - ایرنا - مهاجم تیم فوتسال پرسپولیس مشهد با تایید خبر انحلال این تیم، گفت: مدیرعامل باشگاه دو روز پیش در تماس تلفنی با بازیکنان و کاپیتان خبر انحلال تیم را داد.


فاطمه شریف در گفت وگو با ایرنا گفت: اگر چه اولیا زاده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشهد خواستار منحل شدن تیم شده است ، اما هیات فوتبال خراسان رضوی می تواند حامی مالی جدیدی برای تیم پیدا کند تا مانع انحلال این تیم شود، زیرا منحل شدن این تیم نه تنها به بازیکنان آن که به لیگ برتر فوتسال زنان نیز لطمه خواهد زد.
وی ادامه داد: احتمال اینکه من و تعداد معدودی از بازیکنان بتوانیم در همین فصل یا فصل های آینده جذب سایر تیم ها شویم زیاد است، اما سایر بازیکنان بومی که طی سال های اخیر با سختی های زیاد در تیم های دسته دو ، دسته یک بازی کرده اند، شانس کمتری برای جذب در سایر تیم ها دارند و منحل شدن این تیم ظلمی درحق آنان خواهد بود.
وی در خصوص بحث انحلال تیم پرسپولیس نیز گفت: اولیا زاده در گفت و گو با کاپیتان تیم به وی گفته است که دیگر مسوولیتی در قبال تیم ندارد و آنان باید خوابگاه استیجاری را هرچه زودتر ترک کنند، زیرا حتی غذا هم به بازیکنان داده نمی شود.
خانم گل فصل گذشته فوتسال زنان ادامه داد: معتقدم هیات فوتبال خراسان رضوی نیز در این خصوص کوتاهی کرده است، زیرا این هیات به عنوان یک نهاد رسمی موظف است پیش از دادن مجوز تیم داری به افراد حقیقی یا حقوقی، صلاحیت اخلاقی و مالی آنان را بررسی کند.
وی ادامه داد: مسوولان هیات فوتبال خراسان رضوی می گویند ˈما گول خوردیم همانطور که شما گول خوردیدˈ اما من بر این باور هستم که وظیفه بازیکن یا کادر فنی بررسی وضعیت حامی مالی معرفی شده و مجوز دار نیست بلکه این وظیفه هیات ها در استان ها است.
شریف با بیان اینکه، تنها مشکلی که موجب همکاری نکردن سرمربی تیم پرسپولیس مشهد و ترک کردن خوابگاه از سوی بازیکنان این تیم شد، مشکل مالی نیست، بلکه نگرانی های دیگری هم وجود دارد که آینده حضور بازیکنان در عرصه رقابت های فوتسال را دچار مشکل می کند.
عضو تیم ملی فوتسال کشورمان با بیان اینکه شهناز یاری سرمربی تیم پس از هفته پنجم به دلیل عمل نکردن باشگاه به تعهدات خود، تیم را ترک کرد، گفت: تیم بدون سرمربی به مشهد بازگشت و باید خود را برای بازی در هفته ششم مقابل داماش گیلان آماده می کرد.
مهاجم تیم پرسپولیس مشهد گفت: ما دو جلسه تمرین داشتیم و محمد اولیازاده به عنوان مدیر باشگاه شخصا به سالن تمرینات می آمد و خودش مسوول تمرین دادن تیم بود.
شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال زنان پرسپولیس مشهد هفته گذشته نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات مالی و تمرینی این تیم ، به انجام دو جلسه تمرین این تیم با مربیگری مدیر عامل باشگاه نیز اشاره کرده بود.
بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس مشهد در ادامه به آسیب دیدگی مهناز فارسی در ابتدای این فصل و در جریان تمرینات و مرجان اسدی در جریان هفته دوم لیگ اشاره کرد و گفت: این دو بازیکنان بدون کمترین حمایت مالی برای درمان به حال خود رها شده اند و اسدی به دلیل پاره شدن رباط در ناحیه زانو و معالجه نکردن به موقع، دچار خونریزی داخلی در این ناحیه شده که مصدومیت وی را حادتر کرده است.
وی همچنین به بلوک شدن مدارک بازیکنان و سرمربی تیم از سوی هتل ارس مشهد اشاره کرد و گفت: در هفته های نخست حضور تیم در مشهد، این تیم در هتل ارس مستقر شد و اما با توجه به اینکه باشگاه بدهی خود را به این هتل پرداخت نکرده است، هنوز پاسپورت های بازیکنان نزد این هتل مانده است و این در شرایطی است که برای گرفتن المثنی برای پاسپورت هریک از بازیکنان باید ساعت ها وقت صرف کنند.
بازیکن تیم فوتسال زنان پرسپولیس گفت: جدای از شکایت یاری سرمربی تیم به کمیته انضباطی هیات فوتبال خراسان، شنبه 19 بهمن ماه همه بازیکنان طی نامه هایی به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و حراست این اداره کل خواستار رسیدگی به وضعیت تیم فوتسال پرسپولیس مشهد شدند.
وی افزود: براساس قرار دادی که باشگاه با بازیکنان امضا کرد، قرار شد باشگاه در هفته دوم مسابقات 25 درصد قرار داد بازیکنان را به آنان پرداخت کند و این درحالی است که هیچ یک از بازیکنان ریالی از باشگاه دریافت نکرده اند و علت ماندند تعداد معدودی از بازیکنان درخوابگاه تامل برای گرفتن حداقل درصدی از قرار داد است.
ورزشی (4)**1828**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن