تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولتیماتوم مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به برخی سایت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اولتیماتوم مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به برخی سایت‌ها
یک هوادار با لباس تیم فوتبال سپاهان پس از اینکه در تمرین امروز در حال فیلمبرداری از تمرین قرمزپوشان بود دوربینش توقیف و از تمرین اخراج شد. به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، با توجه به نزدیکی به دربی 78 و سختگیری پرسپولیسی‌ها، در تمرین امروز هم یک اتفاق عجیب در ورزشگاه درفشی‌فر افتاد. حراست مجموعه ورزشی درفشی‌فر متوجه یک هوادار با پیراهن سپاهان شد که با خود کاوری به همراه داشت تا مشخص نشود با دوربین خود از پرسپولیسی‌ها فیلمبرداری می‌کند و این هوادار را تا پایان تمرین زیر نظر گرفت و زمانی که متوجه شد این هوادار به صورت کامل از تمرین فیلمبرداری کرده، وی را فرا خواند و در گفت‌وگویی با وی متوجه شد او یکی از هواداران سپاهان و طرفدار استقلال است به همین دلیل دوربین این هوادار توقیف و از تمرین اخراج شد.
گفتنی است این روزها سرخپوشان به دقت عکس‌العمل‌ها را در بین هواداران زیر نظر دارند.


همچنین خبر دیگر از سرخپوشان اینکه عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیسی‌ها در حاشیه تمرین امروز اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از تمام رسانه‌ها از این به بعد هرگونه سایتی که اخباری ضد و نقیض درباره پرسپولیس منتشر کند و بازیکنان نیز اعلام کنند که حرف‌ها از زبان آنها نیست از طریق مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس با این موضوع برخورد جدی می‌شود. این اتفاق با درخواست بازیکنان پس از انتشار برخی اخبار توسط بعضی از سایت‌ها در چند روز گذشته اعلام می‌شود.




1392/10/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن