تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظريف: اگر واقعاً لازم باشد به تيم‌ملي برمي‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ظريف: اگر واقعاً لازم باشد به تيم‌ملي برمي‌گردم
ليبروي سابق تيم ملي واليبال گفت: اگر عدم حضورم به تيم ملي ضربه بزند و احساس کنم که مي‌توانم تاثيرگذار باشم به تيم ملي بازمي‌گردم.

 پس از پايان ديدارهاي ايران در رقابت‌هاي واليبال قهرمان قاره‌هاي جهان، فرهاد ظريف، ليبروي تيم ملي ايران، از دنياي واليبال خداحافظي کرد، اما اين روزها صحبت از جدايي ولاسکو از تيم ملي و آمدن برناردي است؛ با اين شرايط امکان دارد برخي از بازيکنان از جمله نادي و ظريف و ... هم به تيم ملي بازگردند.

به گزارش فارس، فرهاد ظريف درمورد جدايي ولاسکو از تيم ملي و آمدن برناردي اظهار داشت: فدراسيون و ولاسکو با هم تصميم گرفتند که اين اتفاق رخ دهد و من به عنوان بازيکن نمي‌توانم در اين مورد صحبت کنم. دير يا زود هم اين اتفاق مي‌افتاد و چه بهتر شد که با خوبي و خوشي ولاسکو از ايران رفت.

وي ادامه داد: ما کشور با فرهنگي هستيم و با وجود اينکه ولاسکو قرارداد داشت فکر مي‌کنم فدراسيون مردانگي کرد. ما به ولاسکو احتياج داشتيم و وي مي‌توانست باز هم به ما کمک کند، اما درخواست مسئولان آرژانتين مطرح بود و پس از توافق اين اتفاق رخ داد.

ليبروي سابق تيم ملي واليبال درخصوص لورنزو برناردي هم گفت: من بازي‌هاي برناردي را کاملاً دنبال مي‌کردم و مي‌شناختمش، اما دوران مربيگري‌اش را دقيقا نمي‌دانم که کجا بود و چه کرد. وي شاگرد ولاسکو بوده و قطعاً مي‌تواند ادامه دهنده راه ولاسکو باشد.

ظريف در مورد احتمال بازگشتش به تيم ملي تصريح کرد: ولاسکو به من پيشنهاد کرد تا مدتي استراحت کنم و اگر واقعاً نياز بود به تيم ملي برگردم. من رسماً از تيم ملي خداحافظي کرده‌ام و اميدوارم نياز نباشد که به تيم ملي برگردم، اما اگر بحث ضربه خوردن به تيم ملي باشد و بدانم که حضورم تاثير دارد بدون شک تصميم ديگري خواهم گرفت و عقب نخواهم رفت.

وي افزود: شنيده‌ام برناردي دغدغه پست ليبرو را دارد، اما بايد صبر کنم تا وي به ايران بيايد تا با هم صحبت کنيم. هم برناردي بايد شرايط من را بداند و هم من بايد شرايط وي را درک کنم؛ من با ولاسکو ارتباط خيلي خوبي داشتم. هنوز هيچ چيزي مشخص نيست و منتظر ورود وي به تهران هستم تا بتوانيم رو در رو صحبت کنيم.

ليبروي سابق تيم ملي واليبال گفت: اگر واقعاً نياز باشد به تيم ملي بازخواهم گشت، اما اگر بدانم بين من و يک بازيکن ديگر 50-50 است اصلا برنمي‌گردم. همين موضوع را به برناردي هم خواهم گفت و از وي مي‌خواهم در درجه اول با بازيکن ديگري کار کند، اما اگر واقعا اين شرايط ممکن نبود پس از صحبت‌هاي رو در رو تصميم‌گيري خواهم کرد.

چهارشنبه 1392/11/23 00:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن