تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818735788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه حزب‌الله لبنان به مناسبت 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بیانیه حزب‌الله لبنان به مناسبت 22 بهمن
حزب الله لبنان با اشاره به فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، تأکید کرد که انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری کلیدی در سطح منطقه و جهان تبدیل کرده است.
آفتاب: در بیانیه امروز (سه شنبه 22 بهمن) حزب الله لبنان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پرتوهای آن بار دیگر درخشید تا بار دیگر راه را برای برپایی جهانی عادلانه تر و نزدیک تر به آرمان مورد نظر پیامبران و اصلاحگران برای برپایی نظام عدل جهانی مدنظر بشریت روشن نماید.


حزب الله در بیانیه خود می افزاید: سالگرد پیروزی انقلاب تأکیدی بر اصول مورد تأکید انقلاب یعنی استقلال از هیمنه قدرت‌‌های جهانی، آزادی در تصمیم گیری و اجرای آنها به دور از دخالت بیگانگان و همچنین برپایی نظام جمهوری اسلامی است که نقطه تلاقی حکومت الهی و اراده مردمی است که بهترین روش را برای اداره امور خود بر می‌گزینند.


به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که باعث تحول وضعیت ایران و جهان اسلام شد، به مثابه خلاصه تلاش‌های نسل‌هایی است که جانفشانی کرده و در این زمینه همه توان خود را در راستای تحقق اراده و آرزوهایشان به منظور به دست گرفتن امور حاکمیت خود و مقدرات کشورشان به کار گرفتند.


این بیانیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته نهضت بزرگی را به وجود آورده است افزود: این انقلاب، قدرت لازم برای پایداری و ایستادگی در مقابل فشارها و تهدیدهای همیشگی قدرت‌های استکبار جهانی را برای ایران به ارمغان آورد و راه پیشرفت علمی، رفاه اجتماعی و قدرت صنعتی و کشاورزی را برای ملت ایران ترسیم کرد. همچنین راه دستیابی به انواع سلاح های پیشرفته و تولید آنها را برای ایران فراهم تا بدین وسیله از منافع خود در مقابل نیرنگ های دشمنان دفاع کند.


این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) در اواخر دهه هفتاد به پیروزی رسید و ایشان آن را به سوی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هدایت کرد و پس از ایشان نیز در سایه رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، به رویکرد استقلال طلبانه و شعار نه شرقی و نه غربی خود برای تحقق اهداف مقدسش در زمینه برافراشتن پرچم عدالت و برچیدن بساط ظلم و ستم علیه ملت ایران و سایر ملت های منطقه و مستضعفان جهان ادامه می دهد.


حزب الله لبنان در پایان این بیانیه، سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که ملت کشورمان راه امام راحل (ره) را ادامه دهند.




تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن