تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804354561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران درخروش /چون سرو ایستاده بر باورهای 22 بهمن 57


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید تهران درخروش /چون سرو ایستاده بر باورهای 22 بهمن 57 تهران بزرگ-ایرنا- مردم استان تهران امروز-22 بهمن ماه- همگام با سایر هموطنان با حضوری پر شمار در اقیانوس ارزش های انقلاب اسلامی ، ایستادگی خود را در برابر دشمنان اسلام نشان دادند.


به گزارش ایرنا، مردم شهرستان های مختلف استان تهران؛ از شمیرانات، شهر قدس؛ رباط کریم، شهریار، ملارد، فیروزکوه، دماوند، ورامین، پاکدشت، اسلامشهر تا بهارستان امروز -22 بهمن ماه، در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی، هم گام و هم صدا با سایر هموطنان خود در سراسر کشور، همبستگی، اقتدار ملی و حمایت از رهبری و دولت را به نمایش گذاشتند.
امروز، تهرانی ها ضمن اعلام آمادگی خود برای مشارکت در برنامه های سیاسی و اقتصادی دولت با هدف حل مشکلات کشور، بر پایبندی به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری تاکید کردند.
جوانان و نوجوانان شهرستان شمیرانات امروز، باشکوه تر از سال های گذشته همراه با سایر مردم، با حضور در راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر حمایت خود را از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
آنان با تاکید بر ضرورت حمایت از سیاست های اتخاذ شده دولت، از مسوولان خواستند تا به تهدیدات کشورهای غربی و معاندان نظام توجهی نداشته باشند.
آنان بیان کردند: دولت و ملت ایران در حقیقت یک پیکرند و دشمنان کشور بدانند ملت ایران همچون گذشته پشتیبان سیاست های نظام هستند و بین خود و دولتمردان هیچگونه جدایی احساس نمی کنند.
همچنین آحاد مردم ولایی، مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ زرینی بر افتخارات این خطّه از ایران همیشه سربلند اسلامی خلق کردند.
اقشار و گروه های مختلف؛ زن و مرد، پیر و جوان به رغم برودت هوا تکبیرگویان و همصدا با سردادن شعارهای ˈالله اکبرˈ، ˈمرگ بر آمریکاˈ، ˈمرگ بر اسرائیلˈ، ˈمرگ بر انگلیسˈ، ˈخونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماستˈ ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی و ولایت مطلقه فقیه، وفاداری خود را به رهبر فرزانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.
مردم شهرستان فیروزکوه اعلام کردند: به پاس حرمت خون شهیدان و فجرآفرینان، به یاد امام راحل، به یُمن میثاق ناگسستنی با ولایت و به عشق همیشگی با امت، پرتوان و توفنده در حماسه به یاد ماندنی این روز حضور یافتیم تا خط بُطلانی بر اندیشه های شوم دشمنان بکشیم.
اهالی دماوند نیز با حضوری پرشور در مراسم راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن، علاوه بر تحقق حماسه سیاسی مدنظر رهبری، افتخاری دیگر بر تارک تاریخ ایران اسلامی افزودند و به دشمنان اعلام کردند که گزینه های روی میزشان بی ارزش است و اعتباری ندارد و گزینه مردم ایران حضور پرشورشان است.
مردم شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت نیز در ساعات اولیه روز سه شنبه(22 بهمن ماه) با حضور در خیابان ها و میادین اصلی شهر، حماسه حضور را به نمایش گذاشتند.
مردم ولایت مدار شهرستان ورامین و برخی از جوانان بسیجی همراه به همراه یادگاران قیام خونین 15 خرداد سال 42 که اکنون گرد پیری بر رخسارشان نشسته بار دیگر کفن را برتن کردند و با اعلام آمادگی برای نثار جان خود در راه وطن، صحنه های قیام خونین کفن پوشان ورامین در ‎ 15خرداد سال 42 را تداعی می کردند.
مردم شهرستان پاکدشت نیز از ساعات اولیه امروز با استقرار در میدان آزادگان، پس از عبور از خیابان شهید مطهری و بلوار شهدای رحیمی در میدان معلم این شهر تجمع کرده و صحنه های با شکوهی از حماسه سیاسی را به رخ جهانیان کشیدند.
مردم و مسوولان شهرستان پاکدشت با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اتحاد و همبستگی مردم و مسوولین در حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
همچنین مردم غیور شهرری امروز از ابتدای صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کرده و با شعارهایی علیه استکبار جهانی، به دشمنان میهن اسلامی ایران ثابت کردند که تا آخرین قطره خون پای آرمان های امام و رهبری و نظام اسلامی ایستاده اند.
کودکان و نوجوانان با در دست داشتن پرچم های ایران، همراه با والدین خود با شعار های انقلابی در مسیر راهپیمایی حرکت و افراد سالخورده و حتی برخی با ویلچر خود را از قافله انقلاب دور نکرده و در راهپیمایی شرکت کرده اند.
حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی جشن سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای شهریار، ملارد، باغستان، اندیشه، وحیدیه، صبا شهر و صفادشت پر شور بود.
اهالی این شهرها با حضور در محل راهپیمایی و طرح شعارهای انقلابی پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی را فریاد زدند.
راهپیماییان، روز 22 بهمن را نماد همبستگی، وحدت و میثاق با رهبری دانستند و گفتند: استکبار جهانی بداند که در ایران هیچ جایگاه و پایگاهی ندارد و ملت ایران اسلامی همواره در مقایل زیاده خواهی آنان ایستاده است.
تهرام/7245/564
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن