تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبری مقتدرانه، عامل اصلی موفقیت انقلاب اسلامی است.


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید/ رهبری مقتدرانه، عامل اصلی موفقیت انقلاب اسلامی است. اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری مهمترین عامل در موفقیت انقلاب اسلامی بوده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی سعیدیˈ سه شنبه طی سخنانس در جمع مردم اراک در مصلای بیت المقدس کلانشهر اراک افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، انقلاب های زیادی در منطقه اتفاق افتاده است اما به دلیل نداشتن رهبری مقتدر و خردمند در مدتی کوتاه رو به زوال و نابودی نهاده اند.
وی بیان کرد: نقش رهبری در انقلاب های توحیدی و دینی بسیار حساس و سرنوشت ساز است چرا که رهبری ستون فقرات و استوانه انقلاب ها محسوب می شوند، بنابراین هر کشوری که در صدد برنامه ریزی انقلاب است باید به یک رهبری فرهیخته و خردمند اقتدا کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم و شریعت دو مولفه اصلی دیگر برای موفقیت یک انقلاب محسوب می شوند اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران زمین بهترین الگو برای تمام آزادگان جهان هستند چرا که وحدت و همدلی در تمام امور این مملکت پرتو افشانی می کند.
وی عنوان کرد: وجود دین مبین اسلام نیز نقش بسیار برجسته و تاثیرگذاری در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشت، چرا که اسلام کامل ترین دین الهی و مخالف مطلق با زور و ستمگری است.
حجت الاسلام سعیدی گفت: پشتیبانی و دفاع از حریم ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است، ملت ما در عرصه های مختلف خوشبختانه این مساله را با بصیرت خود نشان داده و در صحنه های گوناگون نقش آفرینی کرده اند.
وی عنوان کرد: ملت ولایتمدار ایران زمین باید هوشیار و آگاه باشند که محور سعادت، بقا و عزت نظام در دنیا و سعادتمندی انسان در آخرت حفظ اصل ولایت فقیه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: همانطور که امام راحل فرمودند، تمام اقشار مختلف مردم ایران اسلامی باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا این مملکت از گزند بدخواهان و یاوه گویان در امان بماند.
وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه تنها عامل و نیروی محرکه ای است که می تواند انقلاب های مردمی منطقه را همانند انقلاب اسلامی ایران به سر منزل مقصود برساند
حجت الاسلام سعیدی در ادامه از حضور پرشور و افتخار آفرین مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی امروز(سه شنبه) 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 13میراث گرانبهای سالها ایستادگی و مبارزه ملتی بود که به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، سلسله شاهنشاهی را برنتابیدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مردم ولایی ایران اسلامی باید هوشیار و آگاه باشند و با کار و تلاش مضاعف و پشتیبانی از مقام مظم رهبری در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش بکوشند.
7115/ 556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن