تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803036043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامرانی: برایم حاشیه می سازند که بد جلوه کنم/ برخی افراد سودجو هم گذشته خود را فراموش نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برای حفظ شآن باشگاه سکوت کردم، نه ترس؛
کامرانی: برایم حاشیه می سازند که بد جلوه کنم/ برخی افراد سودجو هم گذشته خود را فراموش نکنند
بازیکن سابق تیم بسکتبال مهرام با جدا کردن حساب این باشگاه از برخی نفرات گفت: حاشیه و جو برایم ایجاد می کنند تا چهره من را مقابل گنجی مدیرعامل باشگاه خراب کنند و بگویند بازیکن حاشیه سازی هستم.
مهدی کامرانی که از ابتدای فصل بعد از مصاحبه های صمدزاده سرپرست تیم مهرام سکوت کرده و پاسخی به آن نداده بود، با اتفاقات دیدار دوم مقابل مهرام و برخوردهایی که با اعضای این تیم داشت، تصمیم گرفت پاسخ تمام صحبتهای ابتدای فصل را بدهد و به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدای فصل به من می گفتند که هیچ صحبتی نکنم تا پول فصل قبلم را دریافت کنم، من پاسخی به تمام حرفها ندادم اما دلیل این صحبت نکردنم ترس از پول نگرفتن نبود بلکه تنها به خاطر شآن باشگاه مهرام حرفی نزده و در آینده هم در مورد باشگاه حرفی نمی زنم. باشگاهی که به عنوان نماینده بخش خصوصی زحمات زیادی برای بسکتبال و شخص من کشیده و هزینه های زیادی هم انجام داده است.

وی ادامه داد: تنها از باشگاه مهرام می خواهم که اجازه ندهد برخی افراد سودجو از طرف مجموعه صحبتهایی را مطرح کنند که به ضرر باشگاه بوده و بعدها شان آن را زیر سوال ببرد. امیدوارم کسانی را به عنوان سرپرست در کنار تیم قرار دهند که از جنس بسکتبال باشند نه افرادی که 4 یا 5 سال است که از قوانین بسکتبال اطلاع پیدا کرده و شاید قوانین را از کنار بازیکنان یاد گرفته باشند. افرادی که با اذیتهای خود 3 سال قبل باعث رفتن حامد آفاق و امسال باعث جدایی من شدند و در آینده شاهد رفتن صمد نیکخواه هم خواهیم بود. 

حاشیه درست می کنند که من را بد جلوه دهند

کامرانی در مورد اتفاقات بازی با مهرام توضیح داد: سرپرست تیم حریف زمانی که دید تیمش باخته و موفق به جمع کردن بازی نشدند به همراه بازیکنان در وسط زمین فحاشی کردند. من هم پاسخ آنها را دادم اما می خواهم باشگاه مهرام متوجه شود که این افراد تنها دوست دارند که من حاشیه داشته باشم. سرپرست تیم چون متوجه قول گنجی به رئیس فدراسیون برای پرداخت پولم در دو روز شده این کارها را انجام داد تا به شکلی انعکاس دهد که من حاشیه دارم. همین فرد هم همیشه مانع رسیدن این پول به من بوده و به نحوی جوسازی کرده است. حالا هم این کارها را انجام داد تا بعد از درست شدن جو، مصاحبه کنم و من را مقابل گنجی خراب کند. بعد هم بگوید که کامرانی مصاحبه کرده و از قرارداد 200میلیونی وی کم کنیم. 

مشکلی ندارم که بی جهت به بازیکن روی نیمکت حرف بزنم

بازیکن پتروشیمی بندرامام ادامه داد: در طول بازی اتفاق زیادی رخ نداد، تنها آرمان زنگنه در حالی که روی نیمکت نشسته بود به من بی احترامی کرد وگرنه من مشکلی ندارم که به بازیکن روی نیمکت بی جهت حرف بزنم. در پایان بازی به سراغ آرمان رفتم و به وی گفتم که باید احترام بزرگتر را داشته باشی، این حرف را بی جهت در بازی گفتی و در نهایت هم شکست خوردید. در این بین صمدزاده سرپرست مهرام برای کنار کشیدن زنگنه وارد شد و گفت که با "..." کاری نداشته باش، من هم پاسخ حرف وی را دادم.
 
وی در مورد مبلغ باقیمانده از قراردادش اشاره کرد: از سال قبل 200 میلیون تومان طلب دارم که 2 سال است هنوز آن را دریافت نکرده ام. این مبلغ زیادی هم هست اما سرپرست تیم در جایی مصاحبه کرد و گفت که باشگاه مهرام با کامرانی تسویه حساب کرده و به وی بدهکار نیست. سوالم اینجا است که اگر پول من را داده بودند، چطور مدیرعامل باشگاه چند روز قبل با مشحون صحبت کردند و مقابل صمدیان نماینده باشگاه به رئیس فدراسیون قول پرداخت پولم را به طور کامل داد؟ اگر من به گفته سرپرست تیم تسویه حساب کرده بودم، برگه تسویه حساب را با امضای خودم بیاورند تا همه شاهد باشند.

از مدل موهایم حاشیه درست کردند

بازیکن تیم ملی اشاره کرد: حاشیه سازی برایم را تا به جایی بردند که مدل موهایم را در تلویزیون نشان دادند تا من را خراب کنند. متاسفانه برخی افراد از ارتباطات شخصی باشگاه سو استفاده کرده و توسط برخی نفرات در صدا و سیما به دنبال زیر سوال بردن قهرمان ملی بودند. برایم جای سوال است که چرا باشگاه بزرگی مثل مهرام تمام امکانات و ارتباطات خود را در اختیار کسی می گذارد که برایشان منافع باشگاه مهم نیست و با کارهای خود گاهی مجموعه را زیر سوال می برند.

کامرانی که در ابتدای فصل موفق به دیدار با گنجی مدیرعامل مهرام نشده بود، توضیح می دهد: هنوز هم با گنجی صحبت نکرده ام. تمام این موانع را هم سرپرست تیم به وجود آورد تا من را بد جلوه داده و برایم جوسازی کند. در همان ابتدای فصل هم من کاری نکرده بودم، خبرنگار سوال کرد که آیا پول خود را از مهرام دریافت کرده ای؟ من هم پاسخ دادم که پولم را نگرفته ام. جالب اینجا است که هنوز هم این پول به من نرسیده، در حالی که سرپرست تیم گفته بود که تا خرداد تسویه حساب انجام می شود، اما در قرارداد مهلت تسویه حساب در ماه دی بوده است. حالا هم که  دی ماه گذشت و به اسفند رسیده ایم اما هنوز هم حق خود را بعد از دو سال دریافت نکرده ام.

بازیکنان نسخه قراردادشان را بگیرند
 
وی با اشاره به صحبتهای خود در جلسه سازمان لیگ به عنوان نماینده بازیکنان تاکید کرد: به تمام بازیکنان جوان شاغل در سوپرلیگ توصیه می کنم که اشتباه من را نکرده و نسخه قراردادی را که ثبت می کنند حتما از فدراسیون دریافت کنند تا مبلغ قرارداد، زمان دریافت پول و موارد مندرج در قرارداد را داشته باشند. فدراسیون هم در جلسه سازمان لیگ تاکید کرد که  از سال آینده حتما یک نسخه از قراردادی را که باشگاه به فدراسیون می فرستد را در اختیار بازیکن می گذارند، تا به حال هیچ باشگاهی در ایران حاضر به این کار نبود و یکی از مشکلات بازیکنان هم نداشتن قرارداد بود البته امسال هم تمام بازیکنان می توانند با مراجعه به فدراسیون نسخه قراردادشان را دریافت کنند.

کامرانی اضافه کرد: به عنوان نماینده بازیکنان در سازمان لیگ می گویم که بازیکنان با علم به مفاد قرارداد به امضای آن بپردازند تا اشتباه من تکرار نشود و با شفاف سازی کامل از افراد سودجو جلوگیری شود که گاهی در قرارداد بازیکن هم دست می برند. 

قدردان مهرام هستم اما برای این تیم زحمت کشیدم
 
بازیکن سابق مهرام تاکید کرد: برخی افراد فرصت طلب که وارد بسکتبال شده و هدفشان فقط منافع شخصی است در مورد کسانی قضاوت می کنند که اسمشان در بسکتبال ایران ماندگار خواهد بود. سرپرست مهرام در مصاحبه خود گفت که کامرانی گذشته خود را فراموش کرده است حالا در پاسخ این حرف می گویم که من همیشه سپاسگذار باشگاه مهرام هستم و در آینده هم خواهم بود. مهرام سرمایه گذاری خوبی در بسکتبال ایران انجام داده و من هم جزء بازیکنانی بودم که تا دو سال قبل هم همیشه به پولم رسیدم. هیچ زمانی روزهای خوبم در این تیم را فراموش نمی کنم اما این هم فراموش نشود که مهرام تیم یازدهم جدول بود. بازیکنان خوبی مثل صمد و آفاق برای بسکتبال این باشگاه زحمت کشیدند تا از رده یازدهم به 5 دوره قهرمانی پیاپی لیگ و 2 دوره قهرمانی آسیا رسید. 

هر سال با تمام پیشنهادات مهرام را ترجیح دادم

وی افزود: من گذشته خود را فراموش نکردم و در تمام زندگی خود قدردان مهرام خواهم بود اما از طرف دیگر هم بسکتبالیستی هستم که اگر در مهرام نبودم در جای دیگری هم می توانستم قرارداد خوب ببندم. هر سال پیشنهادات بسیار خوبی داشتم اما مهرام را ترجیح دادم. من از راه بسکتبال پولم را به دست می آورم. حتی اگر در ایران هم تیمی نبود به یک کشور آسیایی می روم اما برخی افرادی که از جنس ورزش نیستند و شاید تا به حال ورزش نکرده اند از چه راهی پول خود را به دست آوردند؟ خوب است که سرپرست تیمها هم گذشته خود را فراموش نکنند. من 14 سال در بسکتبال بوده و از ابتدا هم با عشق به بازی پرداختم. زمانی وارد این رشته شدم که قراردادی وجود نداشت. حالا هم اول عشق به بسکتبال هست و بعد به پول فکر می کنیم اما برخی فقط به دنبال پول و منافع شخصی هستند. این افراد تنها برای ماندگاری خود در مورد من و کسانی که عمری را در این رشته سپری کرده اند، ‌نظر می دهند.

کامرانی تاکید کرد: امیدوارم گنجی مدیرعامل باشگاه فکری به حال بسکتبال مهرام کند چون به عنوان کسی که هفت سال کاپیتان این تیم بودم، همیشه مهرام را دوست خواهم داشت و حرفهایم از روی دلسوزی است. همیشه شان باشگاه را می دانم و البته زحمت زیادی هم برای آن کشیده ام به همین دلیل امیداورم جلوی برخی افراد گرفته شود که باعث کمرنگ شدن بسکتبال باشگاه می شوند. 

هوادارن ماهشهری بسیار متعصبند

بازیکن پتروشیمی در مورد رفتار تماشاگران ماهشهری در فصل قبل و این فصل تصریح کرد: تماشاگران ماهشهر واقعا باتعصب هستند. مثال این تعصب هم سفر 18 ساعته با اتوبوس تا تهران بود که تنها تیم را تشویق کنند. گاهی همین تعصب زیادی هم باعث جنجالهایی شد مثل اتفاقات فینال سال قبل که البته باید بگویم که نارنجک سال قبل واقعا به من برخورد کرد همانطور که در سالن صنایع هم امسال یک نارنجک زدند اما در پشت تمام این مسائل تعصب این تماشاگران واقعی است. تماشاگران به جز قهرمانی ایران و آسیا چیزی نمی خواهند.

وی با اشاره به بازیهای 100 امتیازی در ماهشهر ادامه داد: هواداران پتروشیمی از راههای بسیار دور برای تشویق بازیکنان می آیند و ما هم جوری بازی می کنیم که با برد خود حمایتشان را جبران کنیم. وقتی بازیهای ما امتیازات زیادی دارد، تماشاگران بسیار خوشحال می شوند و همیشه به دنبال اختلاف امتیاز بالا با حریفان هستند. البته زمانی که بازی گلهای زیادی دارد قطعا جذابیت بالا رفته و تماشای آن لذتبخش می شود.

صمد و حدادی جذابیت را بالا می برند

کامرانی از رقابت امسال با مهرام گفت: پتروشیمی شرایط بسیار خوبی دارد و مهرام در مقابل نشان داده که بدون صمد و حدادی حرفی برای گفتن ندارد مگر اینکه حامد و صمد به کمک این تیم بیایند. همین موضوع برای شخص من و سایر بازیکنان انگیزه می شود که مقابل تیمی با بازیکنان قدرتمند مثل صمد نیکخواه و حامد حدادی با هدایت مربی ای مثل هاشمی بازی کنیم و جذابیت لیگ هم بالا برود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن